• FruJJ

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FruUtanBarn skrev 2011-12-02 19:14:20 följande:
    Tack så mycket =).

Jag plussade på bim+10 så tappa inte hoppet nu!
    Och du ska verkligen inte hänga dig i duschslangen,
    då kommer du aldrig bli förälder.
    Hur länge har ni försökt?
    Vad skönt att höra att någon annan plussar lite senare. Jag har inte fått min mens än och tänkte testa imorgon på BIM +7, får se vad det visar då... (Har fått ytterst svaga plus innan...)
    Är spänd på imorgon  
  • lilaemma
    alexander2011 skrev 2011-12-02 21:41:17 följande:
    togb ett äl test igen nu på kvällen. solklart negativt. hur fan kan jag ha äl dag 9?? har alltid haft dag 14. när kommer jag ev  få mensen nu då när jag igentligen har en cyckel på 30 dagar. ska jag räkna 16 dagar from igår?  asså kommer jag få mensen på dag 25 ist? ska jag då ha mens den 17:e ist för 22:e???
    När äl kommer kan variera mycket. Särskilt när man börjar vilja hålla koll på det ;)
  • alexander2011
    lilaemma skrev 2011-12-02 22:15:26 följande:
    När äl kommer kan variera mycket. Särskilt när man börjar vilja hålla koll på det ;)
  • LitenEmma91

http://www.familjeliv.se/hem/spankycake/gallery/phpkernum.jpg

2-streck?

• LitenEmma91

Det tycker jag med men man måste ju ha en andra åsikt, jag har precis haft mens så jag är nog inte gravid:)

• Marie-anne

slemmis om jag får säga nått, så skulle jag nog våga mej på ett grattis, för precis så där såg mina ut som först blev starka men sedan bleknade, så om min mening gills så grattis=)

• Tina lind

Hej på er alla!

Jag känner mig så skakig just nu. Är på BIM +3 men har inte testat förrän nu då tiden mellan ägglossning och BIM för mig bara är 10 dagar, plussade inte förrän BIM + 9 med min pojke.

Men skulle ni kunna kolla in mitt galleri, har lagt upp två bilder där som är tagna precis. Visst är det två streck? Känns så otroligt att jag faktiskt är med barn så jag måste bara höra någon annans synpunkt som kan bekräfta (eller inte såklart)

• Helenmedh
    Tina lind skrev 2011-12-03 04:51:47 följande:
    Hej på er alla!

Jag känner mig så skakig just nu. Är på BIM +3 men har inte testat förrän nu då tiden mellan ägglossning och BIM för mig bara är 10 dagar, plussade inte förrän BIM + 9 med min pojke.

Men skulle ni kunna kolla in mitt galleri, har lagt upp två bilder där som är tagna precis. Visst är det två streck? Känns så otroligt att jag faktiskt är med barn så jag måste bara höra någon annans synpunkt som kan bekräfta (eller inte såklart)
    Hej hej! Tyvärr går det inte att se dina bilder i galleriet! Du måsteändra inställningar så man kan se dom
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester