• Den lilla M

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marie-anne: jag vill inte vara elak men tycker du borde gå och prata med läkare och en psykolog. Tror verkligen att du behöver nån form av psykofarmaka. För det verkar inte gå in i dit huvud att ditt digital test inte var positivt utan texten kom upp när du pillade på batteriet. 
    En av mina MF (har haft 4st) var i vecka 9 (stannade i 8+3) och när det kom ut  (kom ut helt i sin lilla hinna) så såg man två armar med händer och början till fingrar, två ben med fötter och början till tår, en kropp, ett huvud med ögon mm. Så när du skriver att du fick ut en slemklump så var det med största sannolikhet lite slemhinna som kom ut och det gör det på mig med varje gång jag har mens och det är fullt NORMALT och betyder inte ett MF!!!

Slemmis håller tummarna att det blir ett plus om en vecka.. såå spännande!!

Till alla er andra som fått plus, GRATTIS!!

För mig blev det inget plus den här cykeln men skam den som ger sig. Det är bara på't igen nästa ÄL !! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M
    Kickioh skrev 2011-12-03 09:42:39 följande:
    Sorry brudar, vi har nog bara sett en massa spökstreck på mig. Digitala visar ett stort fett Inte Gravid! :'(
    .. Men kan det inte vara att du testar för tidigt med det digitala? Har du tagit nån mer vanlig sticka?
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • JennyOhlsson

Testade med rfsu för en stund sen o det visar ett svagt rosa streck... Nu blir det inte mer testande försen på tisdag eller onsdag o då Borde det fan vara starkare .... :-/

• alexander2011

nån annan än jag som har problem o skicka efter tester från testlagret?? går inte o trycka på hämta adress

• Jennie83

Måste fråga nån av er. Har nån av er haft mf???

Fick ju konstaterat de i veckan, har ju blött sen förra fredagen på söndag blev de mer o mån-tors va de mkt. o nu ingenting, hur länge ska man blöda eller e de individuellt??? bm sa ca 2-3 vec kor man skulle blöda. Eller kan det vara olika?? ni som haft mf hur länge har det blött för er???

• BebisVagga

bim-2 idag... testade när jag kom hem från jobbet..  hade kissat 2 timmar innan.. blev svagt streck som försvann direkt.. hann inte ens ta fram kameran.. haha

jaja nytt test i morrn på morgonurin

• BebisVagga
    Jennie83 skrev 2011-12-03 10:20:10 följande:
    Måste fråga nån av er. Har nån av er haft mf???

Fick ju konstaterat de i veckan, har ju blött sen förra fredagen på söndag blev de mer o mån-tors va de mkt. o nu ingenting, hur länge ska man blöda eller e de individuellt??? bm sa ca 2-3 vec kor man skulle blöda. Eller kan det vara olika?? ni som haft mf hur länge har det blött för er???
    jag har haft MA o då tagit bort med abortpilla.. blödde 7 dagar
  • Jennie83
    BebisVagga skrev 2011-12-03 10:23:22 följande:
    jag har haft MA o då tagit bort med abortpilla.. blödde 7 dagar
    okej jamen då kanske det är normalt, de är ju dag sju nu. har också haft ett Ma mellan sönerna, men ja minns inte riktigt hur länge jag blödde då
    tack för ditt svar =)
  • Maho81

Jag haft MA, fick Cytotec och blev tillsagd att jag fick inte blöda mer än 10 dagar för då måste det kollas upp. Blödde i 10 dagar, in till Gyn och kollade och de konstaterade att allt inte kommit ut så jag fick genomgå en skrapning.

• Maho81

Jag fick mitt i vecka 14 och som ni andra påpekat till en tjej så är det vääääldigt mycket som kommer ut, både foster, fosterhinnor och annat. Det upplevs inte alls som bara en klump. Det var dessutom smärtsamt när det åkte ut pga storleken.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester