• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-03 07:09:18 följande:
    det senaste testet jag har lagt upp är taget efter 2 minuter...
    Okej, mina har varit gråare, ditt ser ju rosa ut dock. Ta ett annat test?
  • Tina lind
    cutepoison skrev 2011-12-03 06:40:05 följande:
    Tina lind skrev 2011-12-03 06:32:22 följande:
    Åh hade glömt kryssa i en liten ruta! Nu ska det gå :)
    Jo nog är du gravid :) grattis! 
    Det börjar sakta sjunka in...:) Tack!
  • Tina lind
    Squeezy skrev 2011-12-03 06:43:00 följande:
    Det där är absolut positivt! Grattis!!
    Tack så mycket :)
  • JennyOhlsson
    Squeezy skrev 2011-12-03 07:15:58 följande:
    Okej, mina har varit gråare, ditt ser ju rosa ut dock. Ta ett annat test?
    inget av mina är gråa, inte ens efter dom har torkat...
    så rosa och fina...

ja jag funderar på och ta RFSU:s test senare idag eller apotekets...
    har båda hemma...
    be mannen köpa CB-digital med sig hem i eftermiddag och testa med det imorgon...
    det kan man ju inte missbedömma precis...

anledningen till att jag är orolig nu är för att jag har dom andra graviditeterna testat tidigt och
    jättestarka plus..
    idag är jag på BIM-1 eller +1...
    men nu är jag visserligen gravid med en annan kille, det kan väl med ha betydelse eller har jag fel? :-/
    kanske inte så starka hormoner så tidigt denna gången...?

eehh jag vet inte....
  • Tina lind
    Stinis83 skrev 2011-12-03 07:19:44 följande:
    Tina, solklart plus :) Grattis!
    Åh tack så hemskt mycket :)
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-12-03 07:20:32 följande:
    inget av mina är gråa, inte ens efter dom har torkat...
    så rosa och fina...

ja jag funderar på och ta RFSU:s test senare idag eller apotekets...
    har båda hemma...
    be mannen köpa CB-digital med sig hem i eftermiddag och testa med det imorgon...
    det kan man ju inte missbedömma precis...

anledningen till att jag är orolig nu är för att jag har dom andra graviditeterna testat tidigt och
    jättestarka plus..
    idag är jag på BIM-1 eller +1...
    men nu är jag visserligen gravid med en annan kille, det kan väl med ha betydelse eller har jag fel? :-/
    kanske inte så starka hormoner så tidigt denna gången...?

eehh jag vet inte....
    Tror att det kan variera varje grav det där med hormonerna. Har själv plussat 3 ggr. 2ggr tidigt som satan och en gång på bim +3. Ta ett digitalt så får du ett korrekt svar. Jag hade inte klunnat hålla mig, hade tagit ett annat test nu direkt. Hoppas att allt går bra!
  • slemtorsk i din bralla

Mari-anne.....nej nu får du sluta och ta o söka lite hjälp....du är verkligen inte helt med i matchen va? Du fick inte missfall i november....du hade varit i 15;e veckan då ca och tro mig.:..det hade inte varit nån liten slemklump som råkade ploppa ut. Jag vill inte ha ditt grattis heller, du slänger ur dig saker till hoger o vänster utan att tänka på följderna, jämför inte mina tester med dina. Ja mitt är solklart positivt.....men som sagt, du har inte varken läst eller fattat varför. Du sårar folk som gått igenom verkliga tragedier, sök hjälp om du måste bortförklara spökstreck och oregelbunden mens med änglabarn o gud vet allt. Tror man på facebook-appar som spåkulan när man är i din ålder kanske man ska se över sitt liv. Jag blir bara så trött.....

• Soffiie
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-03 07:32:35 följande:
    Mari-anne.....nej nu får du sluta och ta o söka lite hjälp....du är verkligen inte helt med i matchen va? Du fick inte missfall i november....du hade varit i 15;e veckan då ca och tro mig.:..det hade inte varit nån liten slemklump som råkade ploppa ut. Jag vill inte ha ditt grattis heller, du slänger ur dig saker till hoger o vänster utan att tänka på följderna, jämför inte mina tester med dina. Ja mitt är solklart positivt.....men som sagt, du har inte varken läst eller fattat varför. Du sårar folk som gått igenom verkliga tragedier, sök hjälp om du måste bortförklara spökstreck och oregelbunden mens med änglabarn o gud vet allt. Tror man på facebook-appar som spåkulan när man är i din ålder kanske man ska se över sitt liv. Jag blir bara så trött.....
    Jag instämmer helt!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester