• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-03 14:03:08 följande:
    har testat.. kommer svagt svagt streck, men kan inte tyda om det ens e rosa eller grått... o jag får ingen bild på det heller.. så e nog bara en synvilla
    Känner igen det där... så svårt att bara vänta och se...
  • Jennie83
    Maho81 skrev 2011-12-03 11:02:11 följande:
    Usch, jag håller verkligen tummarna för dig! Hur många MA/mf har du fått nu? Kanske är dags att de gör utredning på dig?
    Har bara haft ett ma före detta, så de blir 1 ma o ett mf nu. så så många är det inte
  • Helenmedh
    Jennie83 skrev 2011-12-03 14:35:41 följande:
    Har bara haft ett ma före detta, så de blir 1 ma o ett mf nu. så så många är det inte
    Stenhårda tummar på tredje gången gillt då!
  • Jennie83
    Helenmedh skrev 2011-12-03 15:08:05 följande:
    Stenhårda tummar på tredje gången gillt då!
    Tack =) Gick vägen efter ma:et o de kom en fin liten gosse så jag hoppas också =)
  • Helenmedh
    Jennie83 skrev 2011-12-03 15:29:49 följande:
    Tack =) Gick vägen efter ma:et o de kom en fin liten gosse så jag hoppas också =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 14:05:51 följande:
    oookej.... jag testadeSkäms

ooch tja... vad säger ni?? Visst är det ett mycket svagt streck där.. har förstärkt lite med datorn för strecket syntes inte så bra med min skit-mobil-kamera...

Nu SKA det ju vara ett streck där pga sprutan... men om det är sååå svagt så måste det väl ändå betyda att sprutan är på väg ut ur kroppen rejält så OM jag skulle testa...säg....tisdag så kan jag ropa hurra om det skulle vara positivt?? Eller vad tror ni?

Det syns jääkligt dåligt på bild men ganska tydligt IRL och det blir starkare o starkare...så jag får garanterat vänta minst till ons innan jag tar igen
    WOW... ett extra streck !!!! hoppas
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-03 16:52:10 följande:
    WOW... ett extra streck !!!! hoppas
    jo... men det SKA ju bli ett extra pga ägglossningssprutan, det tar ca 10 dagar innan den är ute ur blodet och det var bara 6 dagar sen i går......

Väntar nu mer eller mindre på att få ett negativt test först typ onsdag och sen kan jag börja hoppas på ett positivt efter det.
  • FruJJ

Hej tjejer,
    Efter att jag i onsdags fått ett suuuupersvagt plus och sedan ett minus hos BM testade jag idag igen eftersom min mens inte kommit. Visst är det väl ett plus nu??

• slemtorsk i din bralla
    FruJJ skrev 2011-12-03 16:57:35 följande:
    Hej tjejer,
    Efter att jag i onsdags fått ett suuuupersvagt plus och sedan ett minus hos BM testade jag idag igen eftersom min mens inte kommit. Visst är det väl ett plus nu??

japp.. positivt så det skriker om det.. Grattis
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-03 16:57:26 följande:
    jo... men det SKA ju bli ett extra pga ägglossningssprutan, det tar ca 10 dagar innan den är ute ur blodet och det var bara 6 dagar sen i går......

Väntar nu mer eller mindre på att få ett negativt test först typ onsdag och sen kan jag börja hoppas på ett positivt efter det.
    ja jag läste det sen... håller på att gå igenom tråden då man åkte till gbg igår och man missar sjukt mkt då ju =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester