-
ja för 4 år sedan... o hade MA i sommras.. men kommer faktiskt inte ihåg hur det kändes i början...Knasten83 skrev 2011-12-03 20:35:12 följande:Varit gravid förr?
-
Nä, man glömmer så snabbt!! :) jag har en flicka på 15 mån och glömt redan hur allt kändes. Jag minns mest mensvärken som kom o gick...
-
ja o det kan ju likagärna vara mens symtom.. så jag hoppas inte på något..Knasten83 skrev 2011-12-03 20:43:46 följande:Nä, man glömmer så snabbt!! :) jag har en flicka på 15 mån och glömt redan hur allt kändes. Jag minns mest mensvärken som kom o gick...
-
är det för sent för mig o försöka pricka in äl igen. hade positivt äl i förrgår runt 20.00 negativt på eftermiddagen dagen efter. hade sex den kvällen men inget mer. hoppas det räcker. sambon var inte alls på humör igår
-
Det e skrämmande likt. Men klart man önskar! :)
Den enda skillnaden jag kände tidigt va att jag hade ont i brösten för det har jag aldrig annars! -
idag kom mensjäveln, på BIM+3 :(((
-
skit samma vad ni tror, jag litar på vad BM sa och jag tror inte hon ljuger för mej! och du visade ju dina test och jag sa bara att jag tyckte dom såg ut som mina, men som sagt skit samma, jag får tydligen inte hålla med andra så....
-
Fast Marie-anne de test som Slemtorsk lade upp var ju positivt pga sprutan som hon tagit för ett par dagar sedan och det står ju klart och tydligt i texten med.Marie-anne skrev 2011-12-04 00:48:18 följande:skit samma vad ni tror, jag litar på vad BM sa och jag tror inte hon ljuger för mej! och du visade ju dina test och jag sa bara att jag tyckte dom såg ut som mina, men som sagt skit samma, jag får tydligen inte hålla med andra så....
Det finns ingen som kan sia i huruvida du hade missfall eller inte utan det vet ju du bara själv. -
jo jag vet varför hennes var positivt och jag vet att hon har svårare med att få barn och jag tycker hon och hennes kille är superstarka som orkar gå igenom detta! och jag har fått bekräftat av både BM och KK att jag fått missfall, och jag blev troligen gravid den andra augusti och som sagt det bekräftade båda två! men varför är mina ögon då konstigare än andras, jag säger ju bara som alla andra skrivit och dom är väl inte blinda heller, men men det kvittar ju vad jag skriver, ni har ju redan bestämt er vad jag e för någon och jag tror inte alls på spåkulor och sånt ser det som en kul grej bara, men kan inte låta bli att vara ironisk, men det är konstigt att bara jag e droppen som får bägaren att bli full!
-
Hur menar du att du blir droppen som gör bägaren full?