• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FruJJ skrev 2011-12-03 16:57:35 följande:
    Hej tjejer,
    Efter att jag i onsdags fått ett suuuupersvagt plus och sedan ett minus hos BM testade jag idag igen eftersom min mens inte kommit. Visst är det väl ett plus nu??

grattis!!!!
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-03 17:01:33 följande:
    ja jag läste det sen... håller på att gå igenom tråden då man åkte till gbg igår och man missar sjukt mkt då ju =)
    ja vi är aktiva här
  • sweasmamma

idag är det bim-6 och jag har inte känt nåt .. men..så idag.. Ömma bröst !!!*hoppas* så det inte är mensen som förbereder sig men det håller hoppet uppe!

Tror att jag kaaanske köper ett testa tidigt imorgon,för skoj skull=) sen EV ett test på onsdag!bim-2 då 

• FruJJ

Tack alla söta
    Har tagit 3 test för att verkligen vara på den sära sidan, hehe.
    CB-testet med veckoindikator visade 1-2 veckor gravid!! 

• JennyOhlsson

RFSU testa tidigt test visade ett svagt rosa streck...
    nu blir det inte mer tester försen nästa vecka
    och då ska det fan vara starkare streck :-/

• BebisVagga

sticker i livmodern nu ikväll.... undrar om det e foster som växer eller bara mensen som e på G..
    vill egentligen bara gå o lägga mej så jag kan testa i morrnbitti

• BebisVagga
    Knasten83 skrev 2011-12-03 19:53:53 följande:
    Bebisvagga: förstår dej, jag e likadan! Man kan ju inte tänka på ngt annat.
    fattar inte vad dessa stickande känningarna e.. känns precis som om man e jättekissnödig.. typ som att blåsan e överfull men man kan inte kissa.... dock e jag inte kissnödig.. men lite så e känslan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester