Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Selene : jag ser nått :)
Selene : jag ser nått :)
NicOle: grattis! Absolut plus!
Selene: grattis till fint plus!
Frukost: ser på ditt också! Grattis!!
Selene.. på ditt ser jag ett svagt..
Frukost: jag ser tyvärr inget där.....
Skrutt... problemet är att jag tog ju testet i fredags på så tokig tid.. mitt på dagen, hade hållt mig max 2 timmar och hade precis hävt i mig 2 glas mjölk... som för övrigt är min nya drog... röd mjölk.. Jag som inte druckit mjölk sen jag var i tidiga tonåren (förutom i kaffe o te) och absolut inte röd mjölk....
Nicole, supertydligt plus, grattis! :)
Selene, jag ser ett svagt streck och vågar mig på ett grattis :)
Frukost, jag ser något väldigt svagt och håller tummarna för att ett test blir starkare om nån dag eller två :)
Åh vad glad jag blir. Jag hoppas verkligen på att det är ett plus och att det håller sig :).
Tusen tack för era snabba svar!
Otålig väntan tills imorgon bitti för att testa igen nu...
ni som lagt ut test idag .. jag ser streck på alla,mer eller mindre=) hoppas på starkare plus . bim -5 idag ,tänkte EV testa imorgon bitti... hade velat ta ett testa tidigt idag men onödigt när det inte är morgonurin kanske!!
När KAN ett äl test ge utslag på grav?? hur tidigt och isf blir det fullt utslag eller bara starkt ??
He he slemtorsk. Ja ska man tolka sitt humör så är du gravid.
Angående när det går ut kroppen så är det ju olika. Mitt gick ju egentligen 8 dagar efter jag tog sprutan Men på RD5. Blev lite tokigt när jag skrev.
Tror dock att man kan vara rätt säker på att få ett resultat just runt RD12. På mon klinik ska man testa på RD18 men det är omöjligt att vänta.