• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till alla fina plus!! Känns som det e många i tråden som lyckas -gillas! :)

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-04 12:53:33 följande:
    du kan testa nu, men gå o pinka och sedan drick inget efter åso håller du några timma o testar med det =) håller tummarrna!!!!!!
    men saken är den att jag har inget testa tidigt hemma=( har bara cp-cb!!!! =) dom mäter ju 4 dagar innan tidigast så får testa med det imorgon bitti .. men äl test ?? kan det visa ?
  • Lövet22

Slemtorsk, så spännande att du börjar närma dig testdag. Jag håller alla tummar jag har Glad

• LillaPluppen
    sweasmamma skrev 2011-12-04 14:21:29 följande:
    någon idè att testa cb bim-5 ej morgonurin???
    har du hållit dig i över 4 timmar utan att dricka speciellt mycket kan det ju visa ifall du är gravid. Ja menar är man nyfiken så är man=)
  • MHe86

Hejsan..

Jag har kikat in det här forumet nån dag nu och jag tycker verkligen det är spännande.. GRATTIS till alla som fått ett Plus och lycka till alla andra..

Nu är det så att jag har gått och mått illa nu i 5 dagar.. tror att jag har bim på fredag men är väldigt osäker eftersom jag tog ut min p-ring den 7:e nov och fick "mens" den 11:e..
    Kan ju helt enkelt vara hormoner som kommer tillbaka men man vet ju aldrig.. har beställt hem tester som kommer i morgon så vem vet.. kanske behöver hjälp att tyda.. Flört för nu kan jag inte hålla mig längre

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-04 14:21:29 följande:
    någon idè att testa cb bim-5 ej morgonurin???
    testade svagt med båda sönerna 5 dagar före bim =)
  • sweasmamma

ooohhh då kanske man ska testa då =) 

isf runt 18! eller skaaa jag vänta tills imorgon ?? hmmmm får se =) 

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-04 14:44:33 följande:
    ooohhh då kanske man ska testa då =) 

isf runt 18! eller skaaa jag vänta tills imorgon ?? hmmmm får se =) 
    Haha testa =) nu gör du mig nervös också =P hihih går köpa fler test =) Hålel tummarna!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester