• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMollis skrev 2011-12-05 08:36:56 följande:
    Inte för o va neggo nu men tycker nog att det ser ut som rosa i kanten på testremsan (har fått liknande men då lite tunnare streck i kanten) för tycker inte det e helt rätt placerat, men jag hoppas jag har fel.. Det kan ju å andra sidan hinna ändra sig oxå du har väl ett par dgr t bim. Håller tummarna! Glad

HÄR har ni dagens test.. för mej NEGATIVT...
  • Squeezy
    BebisVagga skrev 2011-12-05 08:39:55 följande:

Fast man ser ju ett streck där...
  • BebisVagga
    Squeezy skrev 2011-12-05 08:46:36 följande:
    Fast man ser ju ett streck där...
    jo.. men nu e bilden 20 minuter efter testet gjordes.. o e det rosa eller grått??? vist testerna e inte av samma märke, men spelar det någon roll??
    jag ska isåfall vara på BIM idag.. 4+0... o plusar man inte då så e man verkligen inte i den veckan... så antingen e jag i 3+3 eller nått eller inte gravid alls...
  • Bellatrixx
    Är inte det där ett RFSU? tycker minsann det är positivt, jag hade sådär svagt i början :)
    Hoppas det är det, grattis! :) 
  • BebisVagga
    Bellatrixx skrev 2011-12-05 08:50:23 följande:
    Är inte det där ett RFSU? tycker minsann det är positivt, jag hade sådär svagt i början :)
    Hoppas det är det, grattis! :) 
    japp.. rfsu test.... ska svänga inom apoteket idag o köpa CB... o ta i morgonbitti..
    Hatar dessa stickorna nu..

på dem stickorna med 10mlu blev jag lurad hela tiden.. har väl lite av ämnet o urinen i mej själv så plusade på alla haha..
  • Frukost

BebisVagga: Jag ser också streck där! Ge verkligen inte upp!!
    Håller tummarna!! 

• MissMollis

Det där strecket såg mer "rätt" ut men som du själv skriver svårt o avgöra färg.. Jag forts hoppas.
  • Squeezy
    BebisVagga skrev 2011-12-05 08:48:44 följande:
    jo.. men nu e bilden 20 minuter efter testet gjordes.. o e det rosa eller grått??? vist testerna e inte av samma märke, men spelar det någon roll??
    jag ska isåfall vara på BIM idag.. 4+0... o plusar man inte då så e man verkligen inte i den veckan... så antingen e jag i 3+3 eller nått eller inte gravid alls...
    Jag tycker inte att det ser grått ut iaf. Lätt hänt att äl var någon dag senare än vad du tror oxå. Och vissa plusar starkare ibörjan än andra. Det där är ju helt individuellt. Men jag tycker absolut att det är positivt och inte negativt.
  • BebisVagga
    MissMollis skrev 2011-12-05 08:53:31 följande:
    Det där strecket såg mer "rätt" ut men som du själv skriver svårt o avgöra färg.. Jag forts hoppas.
    sålänge inte mensen e här så kan man ju hoppas... men BIM idag tror jag inte på.. då borde man se säkert..
  • slemtorsk i din bralla

Bebisvagga. det handlar om två olika sorters tester med olika känslighet.....visst var det testlagrets eller något liknande i går?

De är MYCKET känsligare än RFSU, jag tror testlagret har känslighet på 25 och jag VET att RFSU har på 50, sen har testlagret även skrivit när man frågat dem att deras tester har visat sig kunna känna av så lågt som 20, så jag tror du ska lugna ner dig lite och invänta BIM.. jag säger inte det här ofta, det vet ni som "känner mig" men jag tror att du får ett tydligt plus på din BIM dag.....eller kanske redan i morgon

Själv köpte jag som av en tillfällighet två tester på väg upp till skolan...jag menar...apoteket i Nordstan var ju öppet liksom...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester