• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lindis1974 skrev 2011-12-04 17:36:58 följande:
    Slemtorsk. Kommer inte riktigt i håg. Denna gång gjorde jag helt ostimulerat så utan hormoner.
    Vilka vagiatorer tar du? Crinone eller Progesteron ? Man får massa grav symtom av dessa. Ömma bröst , illamående , humörsvägningar. många IVF are tror att det är riktiga symptom men det är ju egentligen för tidigt för att känna dessa.
    Men just magen minns jag inte. Kolla vad det står om biverkningar :)
    jag tar inte vagiatorier utan vaginalgel... en gelé alltså...urkit bläckig ursh

Men det är crinone tror jag .. hmm minns inte o orkar inte resa mig upp haha.. Nä men jag vet att östrogen påverkar min mage i samband med mens så varför inte nu liksom. Har läst nånstans att det mjukar upp tarmarna och det gör ju att de jobbar mera...
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-04 17:19:51 följande:
    toknegGråter
    Tänk att de e flera dagar före bim!!! Vänta några dagar!!!! Hålelr fortfarande tummarna!!! kram
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-04 17:47:49 följande:
    Tänk att de e flera dagar före bim!!! Vänta några dagar!!!! Hålelr fortfarande tummarna!!! kram
    jo klart men känner mig icke gravid ändå så... MEN jag bad maken gömma mitt andra test och han får ge mig det TRIDIGAST onsdag bim-2Skrattande
  • MHe86

Imorgon kommer 13 test med posten.. tar en tidig kväll i kväll.. ligger i sängen och vill faktiskt att mitt illamående ska försvinna så jag kan sova..

• slemtorsk i din bralla

Att ägget delats i tre celler. Ultimat är 4 på två dygn. Men det finns ju tydligen dem som blivit gravida med både 2- och 3-celliga. Men eftersom det inte var toppexemplar så fick jag två embryon insatta, det får man sällan numera i Sverige.

• N1987

Måste fråga er graviditetstestexperter om det här med att spara urin och testa i senare. Imorgon är jag på BIM -3 och mina graviditetstester kommer med posten. Vill ju gärna testa med morgonurin imorgon men eftersom inte testerna har kommit så tidigt på morgonen går ju inte det. Kan man kissa i en behållare och spara det tills man kommit hem från jobbet 8-9 timmar senare och testa då?

• Marie-anne

förlåt då alla som jag engagerar mej i! jag har det problemet att jag vill folk så väl, även dom jag ej känner och jag menar absolut inget elakt med det jag gör, men vet att jag kan uppfattas som både elak naiv konstig mm, jag vet !!! mycket OT, men jag tycker jag lärt "känna " er här och jag vill ju så gärna stötta och vara ms good, men tyvärr blir jag missförstådd och det kan jag inte göra så mycket åt, men försök förstå att jag bara vill väl=) och att jag håller tummar och tår till ALLA! här, från slemmis till ja alla, att ni får era önskade barn snartHjärta ha en bra dag och kväll kram!

• alexander2011

frukost och selene. ser sträck på båda era tester, grattis :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester