• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-04 16:54:59 följande:
    Visst fan köpte jag mig några tester när vi var ute under dagen... tog ett nyss... hade hållt mig i sisådär 4 timmar iaf, druckit en halv colaburk lite drygt....

Och visst fasen är det toknegativt???? DET måste ju ändå betyda att sprutan är ur kroppen nurå.... det är ruvardag 4 och 8 dagar sen jag tog sprutan...LINDIS var är du?!?!? Svara mig!?!?!?

Kolla bilden... inget streck synligt för blotta ögat iaf...

Till skillnad från det i fredags menar jag som ni kan se nederst.......

DAGENS:

FREDAGENS:

åhh vad spännande jag tror jag spricker hahaha. visst måste det vara det. åhh du måste uppdatera  direkt sen när du misstänker nått hihi och över till dina humörsvängningar. ja ;) visst kanske ha det tagit sig. håller tummarna stenhårt
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-04 17:19:51 följande:
    toknegGråter
    men försök inte vara ledsen för det. du har massa dagar  kvar ;) sj är jag bara på äl+3 idag :S
    när kan jag börja testa om det brukar vara 16 dagar mellan äl o mens? tidigast lördag eller?
  • Knasten83

Vet inte om ni tycker det e intessant men imorgon ska jag till kk och kolla hur allt ser ut där inne. Har ju Pcos och väldigt sällan äl, ca 3ggr/år. Inte haft mens sen aug. Drömmer om syskon till vår lilla på 15 mån!! :) önskar att man blev spontant gravid.

Kul o se era tester! Man glömmer aldrig känslan att få ett plus! Hoppas på fleeeer plus, kul o följa er!

• sweasmamma
    Radioactiive skrev 2011-12-05 06:39:11 följande:
    Bim + 4 Skrattande Börjar bli spännande nu!
    har du inte testat?????????
  • sweasmamma

jag bara önskar att jag mått illa eller tokont i brösten men icke!!

ska testa onsdag morgon bim-2!! 

• Selene

God morgon Skrattande
    Tänkte bara uppdatera er med att det blev ett svagt streck idag också, betydligt tydligare än igår, även om det fortfarande är svagt.
    Tack igen för era svar!

Lycka till alla här, håller tummarna för er {#emotions_dlg.flower}
    Och en extra tumme till Slemtorsk.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester