• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-04 14:52:44 följande:
    har 2 =)
    TESTA =) hihihi super spännande jhu =) hoppas hoppas!!!!!
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-04 12:42:42 följande:
    När KAN ett äl test ge utslag på grav?? hur tidigt och isf blir det fullt utslag eller bara starkt ?? 
    Undrar jag oxå. Jag får starka äl-tester, ungefär som dagen innan äl. Dock inte fullt. Vi har ju bim ungefär samtidigt. Mina tester var idag neg. Hoppas dock fortfarande! :)
  • slemtorsk i din bralla

Visst fan köpte jag mig några tester när vi var ute under dagen... tog ett nyss... hade hållt mig i sisådär 4 timmar iaf, druckit en halv colaburk lite drygt....

Och visst fasen är det toknegativt???? DET måste ju ändå betyda att sprutan är ur kroppen nurå.... det är ruvardag 4 och 8 dagar sen jag tog sprutan...LINDIS var är du?!?!? Svara mig!?!?!?

Kolla bilden... inget streck synligt för blotta ögat iaf...

Till skillnad från det i fredags menar jag som ni kan se nederst.......

DAGENS:

FREDAGENS:

• lilaemma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-04 16:54:59 följande:
    Visst fan köpte jag mig några tester när vi var ute under dagen... tog ett nyss... hade hållt mig i sisådär 4 timmar iaf, druckit en halv colaburk lite drygt....

Och visst fasen är det toknegativt???? DET måste ju ändå betyda att sprutan är ur kroppen nurå.... det är ruvardag 4 och 8 dagar sen jag tog sprutan...LINDIS var är du?!?!? Svara mig!?!?!?

Kolla bilden... inget streck synligt för blotta ögat iaf...

Till skillnad från det i fredags menar jag som ni kan se nederst.......

DAGENS:

FREDAGENS:

Tycker det ser ut som sprutan gått ur dig. Håller tummarna för att det nu vänder och att du snart börjar se två sträck igen...
  • Lindis1974

Hej Slemmis! Nu så kan du räkna med att sprutan är borta. :)
    Jag skulle våga mig på ett test om en vecka. Det brukar visa då. MEN en del plussar inte så tidigt så bli inte knäckt om det inte är plus då. Vänta då några dagar och testa igen.
    Hoppas så att du ska lyckas på er första IVF
    Hur många fick ni till frysen ?

• slemtorsk i din bralla
    lilaemma skrev 2011-12-04 17:03:02 följande:
    Tycker det ser ut som sprutan gått ur dig. Håller tummarna för att det nu vänder och att du snart börjar se två sträck igen...
    jo med tanke på att jag hade druckit betydligt mer i fredags också och inte hållt mig lika länge... så kanske ... Fast jag blir uppläxad av en kompis som gjort IVF också just nu.. man FÅR inte testa för tidigt ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    Lindis1974 skrev 2011-12-04 17:04:49 följande:
    Hej Slemmis! Nu så kan du räkna med att sprutan är borta. :)
    Jag skulle våga mig på ett test om en vecka. Det brukar visa då. MEN en del plussar inte så tidigt så bli inte knäckt om det inte är plus då. Vänta då några dagar och testa igen.
    Hoppas så att du ska lyckas på er första IVF
    Hur många fick ni till frysen ?
    jag kommer tjuvtesta mer eller minder hela veckan ha haha...

Inga till frysen Fick ju bara två som blev befruktade och de blev tre-celliga och de sitter i min mage nu..

Du som gjort IVF...blev du dålig/ rörig i magen ?? jag tycker jag känner mig helt kass i magen hela tiden, precis som jag brukar göra före mens, kanske kan ha med östrogenet att göra?
  • Lindis1974

Slemtorsk. Kommer inte riktigt i håg. Denna gång gjorde jag helt ostimulerat så utan hormoner.
    Vilka vagiatorer tar du? Crinone eller Progesteron ? Man får massa grav symtom av dessa. Ömma bröst , illamående , humörsvägningar. många IVF are tror att det är riktiga symptom men det är ju egentligen för tidigt för att känna dessa.
    Men just magen minns jag inte. Kolla vad det står om biverkningar :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester