• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

okej tjejer... ivf-tanten håller på att gå crazy totalt....
    Jämförde mina tester i veckan för att se nedstegring av hcg(från sprutan) och se om det inte syns nån liten skugga på mina tester.... när man jämför liksom... och kolla in bilderna..

och här med hylsor.. nerifrån och upp är det först torsdag då jag fortfarande hade kvar HCG i kroppen efter sprutan, sen det röda RFSU fredag, sen måndag- där man ser att sprutan gått ur kroppen och överst i dag.... (samma ordning på bilden nedan)

• Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 18:54:09 följande:
    okej tjejer... ivf-tanten håller på att gå crazy totalt....
    Jämförde mina tester i veckan för att se nedstegring av hcg(från sprutan) och se om det inte syns nån liten skugga på mina tester.... när man jämför liksom... och kolla in bilderna..

och här med hylsor.. nerifrån och upp är det först torsdag då jag fortfarande hade kvar HCG i kroppen efter sprutan, sen det röda RFSU fredag, sen måndag- där man ser att sprutan gått ur kroppen och överst i dag.... (samma ordning på bilden nedan)

Men "Slemmis"!!!! Visst är strecket starkare idag igen?
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-06 18:57:06 följande:
    va är det översta från idag
    Soffiie skrev 2011-12-06 18:57:06 följande:
    va är det översta från idag
    japp det översta är från idag..
  • BebisVagga

+ ena dagen o negativt den andra...

Nu skiter jag i detta...
  • Soffiie

men gud då verkar det ju som du fått starkare igen för så här länge kan väl inte sprutorNa sitta i eller

• Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 18:55:07 följande:
    men va fan.. nu får jag skärpa mig.. det är mer än en vecka till oficiellt testdag... va fan håller jag på med..gaaaaaah!!!
    Har du flera test hemma? Ska du ta imon bitti i så fall? Tycker faktiskt att det syns tydligare idag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester