• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är det depp nu för jag har blivit sjuk mitt i äl-tider. Fick iof negativt på test idag med men det är dag 17 så det måste vara på G snart. Feber, frossa, hosta och värk i hela kroppen bläääääääää!  Min son har smittat mig, han hade detta för snart 2 veckor sedan och han hade feber i en hel vecka, suck.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-06 19:01:02 följande:
    men gud då verkar det ju som du fått starkare igen för så här länge kan väl inte sprutorNa sitta i eller
    jag är ju på dag 10 nu så sprutan kan sitta i i upp tills i dag.. MEN jag har ju fått två klart negativa tester emellan så det ska inte gå att sprutan påverkar längre.. har man fått negativt emellan så är ju sprutan ute ur kroppen och kan liksom inte "hoppa tillbaka"....

Dock är testet på bilden väldigt gammalt...skuggan fanns där redan som nytaget men betydligt betydligt svagare...

Men det kan ju vara ett spökstreck.. jag tar det lugnt.. men har ett litet bultande i bröstet helt klart.

Jag o sambon har sagt att vi ska testa på lördag... han vet INTE om mitt tjuvtestande men han kanske har en aning eftersom han frågade mig i morse om jag testade för jag var så länge på toa ha ha
  • Soffiie

jaaa slemmis de syns tydligare idag  än igår.. guuud va spännande detta är nu {#emotions_dlg.flower}

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-12-06 19:04:35 följande:
    Har du flera test hemma? Ska du ta imon bitti i så fall? Tycker faktiskt att det syns tydligare idag.
    japp.. det finns tester men jag väntar nog.. kanske... hehe
  • Gummsan

Står jag också med på "hata/tycka e jobbig" listan så vill jag gärna att ni är ärliga och säger det till mig med....

• Strossel

Hej

Jag skulle behöva ha hjälp med ett gravtest, hoppas ni kan hjälpa mig :)
    Vad tror ni? spökstreck eller väldigt svagt plus?  

• BebisVagga
    Strossel skrev 2011-12-06 19:14:54 följande:

Hej

Jag skulle behöva ha hjälp med ett gravtest, hoppas ni kan hjälpa mig :)
    Vad tror ni? spökstreck eller väldigt svagt plus?  

väldigt svagt... för jag ser att det e rosa..
  • Soffiie

slemmis
    när jag var gravid nu sist så testade ja med såna tester du gjort,, apoteket hjärtats egna och jag såg en så svag skugga så det kanppt syntes på bild men sen när tiden gått ut såg man det bättre.. sen blev dem ju starkare och starkare hela tiden.. wiiiii va kul om det är så..  alltså nu måste du ju testa i morgon =) för ja tror det bakas något där inne

• 1979sandy

Hej igen
    La upp bilder lite tidigare idag.. kom hem nu och tog en CB till.. nu är det så mkt starkare i verkligheten, men vad tror ni?? :) Är på bim -4 idag....Kan man få ha tur efter 2 års väntan??? :)!! 

• Soffiie
    Gummsan skrev 2011-12-06 19:13:13 följande:
    Står jag också med på "hata/tycka e jobbig" listan så vill jag gärna att ni är ärliga och säger det till mig med....
    vad menar du med det? jag har inte sett du frågat något
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester