• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jessicaervasti skrev 2011-12-08 10:42:17 följande:
    Va konstigt...Kanske inte är mens ialla fall....
    jo måste det nästan vara .. testade ju neg på bim-3.... idag är nog äl+12 el 13
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-08 07:43:30 följande:
    mensen kom en dag för tidigt !!! typ aldrig hänt . pallar nog inte mer,blir ev en paus nu 
    men fan vad tråkigt :( försök o ta ett break en stund o slappna av o tänk på annat så ska du allt se att du blir gravid när du minst anar det. det kan  vara stressande med fl kan jag erkänna :S
  • Squeezy
    alexander2011 skrev 2011-12-08 10:38:09 följande:
    fick ett brev från testlagret  med beställningen där det stog att stickorna kommer in på lagret på onsdag o under väntetiden fick jag med de extra kasetterna
    Okej, mailade dom och dom sa att dom skickat testerna. Dubbelkollade adressen. Dock skrev dom att jag skulle avvakta tills imorgon, så får väl bita på naglarna och gå som på nålar tills dess då. :P
  • JessiEN
    sweasmamma skrev 2011-12-08 10:43:18 följande:
    jo måste det nästan vara .. testade ju neg på bim-3.... idag är nog äl+12 el 13
    Oki, men alla får ju inte plus på BIM-3 heller=)
    Men vänta och se om den kommer igång som vanligt annars kanske det är nåt annat....
  • sweasmamma
    Jessicaervasti skrev 2011-12-08 10:44:33 följande:
    Oki, men alla får ju inte plus på BIM-3 heller=)
    Men vänta och se om den kommer igång som vanligt annars kanske det är nåt annat....
    mmm jo... det borde komma igång snart då ,vatt ute och gått men inte fått flöde än,jag har aldrig spottings heller
  • kanske 4a
    Niins skrev 2011-12-08 07:11:36 följande:
    Testade nu på morgonen igen, tycker det är lite starkare!! Är på antagligen på ÄL+14 idag!
    Blir till att köpa ett digitalt till i morgon bitti!

Det ser bra ut, vågar mig på ett litet grattis!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-08 07:43:30 följande:
    mensen kom en dag för tidigt !!! typ aldrig hänt . pallar nog inte mer,blir ev en paus nu 

Nej vad trist :( kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 09:41:44 följande:
    Inte mer blod idag men ont i magen och det sticker o hugger i mellanåt..
    Får se hur detta slutar...

Det behöver ju inte betyda missfall, åk in direkt om det blir värre. kram
  • JennyOhlsson
    kanske 4a skrev 2011-12-08 10:52:28 följande:
    Det behöver ju inte betyda missfall, åk in direkt om det blir värre. kram

Ska ringa bm nu o se om jag kan få komma dit idag...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester