• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-08 10:56:31 följande:

Ska ringa bm nu o se om jag kan få komma dit idag...

Bra, lycka till!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • minstörstalycka

Vi någon förklara för mig ? jag plussade ju förra veckan. Men nu får jag inga pluss mer. Ingen mens, inge pluss förutom på ältesterna. Vad är detta?
    Är jag inte gravid eller vad spelar mig ett spratt ?:O

• sweasmamma
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 11:11:02 följande:
    Vi någon förklara för mig ? jag plussade ju förra veckan. Men nu får jag inga pluss mer. Ingen mens, inge pluss förutom på ältesterna. Vad är detta?
    Är jag inte gravid eller vad spelar mig ett spratt ?:O
    oj va konstigt .. testat digitalt??
  • JennyOhlsson
    kanske 4a skrev 2011-12-08 11:06:38 följande:
    Bra, lycka till!
    dom hade tyvärr inte tid för mig idag...
    får snällt vänta till på måndag...

hmm aja...
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-12-08 11:23:38 följande:
    nu har mensen satt igång riktigt!! mår svinilla=(
    neeej

Styrkekramar!!!!!
  • minstörstalycka

Ja jag testade ett digitalt förra veckan och fick fint plus, idag skulle jag prova med veckoidikator och fick inte gravid, testade andra test och inte en tillstymelse till pluss.

Men om jag nu inte är gravid, var håller min mens hus? Någon som sett den ?

• slemtorsk i din bralla
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 11:28:39 följande:
    Ja jag testade ett digitalt förra veckan och fick fint plus, idag skulle jag prova med veckoidikator och fick inte gravid, testade andra test och inte en tillstymelse till pluss.

men om du fått gravid med digitalt.. vad stod det för vecka där?? låter ju väldigt underligt...

Jg vet att efter några veckor så kan man inte längre mäta HCG-halten... men det brukar väl varra i vecka 12 eller nåt sånt.då får man inte längre utslag på testerna.

Tycker du ska ringa mödravården direkt och be dem kolla upp
  • sweasmamma
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 11:28:39 följande:

och du har fått plus förra veckan,och ingen blödning?? konstigt !! ring bm 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester