• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Var på toa precis och roade mig med att kolla på testet från i morse... och nu syns en yttepytte svag rosa linje..samma bredd som kontrollstrecket.. MEN det är ju flera timmar "för sent"

Och sen upptäcker jag att jag blöder när jag torkar mig....

Känns jävligt tungt nu, som grädden på moset fick jag mail från en lärare att jag kört OMTENTAN i ekonomi... en skitsvår tenta som jag var säker på att jag klarat nu när jag gjorde omtentan men inte ens det...EN jävla poäng från godkänt... troligtvis inte gravid (känner av mensvärk också)....skitjul det blir

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 11:40:59 följande:
    Griper efter halmstrån här.... foton tagna 3-4 timmar efter testet har gått ut....i verkligheten ser man att strecket är svagt rosa......

visst ser man nått där Solig ta ett till test imorgon :)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 11:21:23 följande:
    Var på toa precis och roade mig med att kolla på testet från i morse... och nu syns en yttepytte svag rosa linje..samma bredd som kontrollstrecket.. MEN det är ju flera timmar "för sent"

Och sen upptäcker jag att jag blöder när jag torkar mig....

Känns jävligt tungt nu, som grädden på moset fick jag mail från en lärare att jag kört OMTENTAN i ekonomi... en skitsvår tenta som jag var säker på att jag klarat nu när jag gjorde omtentan men inte ens det...EN jävla poäng från godkänt... troligtvis inte gravid (känner av mensvärk också)....skitjul det blir
    men nej!!!! =( kan det inte vara nidis då,eller får man inte det när man gör ivf?? 

stor kram  
  • alexander2011

mina var så negativa som de kunde bli
  • slemtorsk i din bralla

nästa bild..ser att det syns jättedåligt på bilderna.. men det finns ett streck där...fast det kom ju för sent..

gick på toa igen... det är inte så att det kommer blod... först var det lite rött på pappret.. nu är det lite bruna flytningar...blandat med rester av progesteronet.. (vita klumpar..urrrk)..men jag har nog ändå gett upp...blir nog ingen julklappsbebis här
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-09 11:42:53 följande:
    men nej!!!! =( kan det inte vara nidis då,eller får man inte det när man gör ivf?? 

stor kram  
    den borde ha kommit för 2-3 dagar sedan i så fall....
  • ardelia

slemtorsk:
    ett halmstrå att gripa tag i; vid vårat tredje IVF blödde jag på ruvardag 9. Trodde det var kört och grät hela natten. Dagen efter fick jag positivt på graviditetstest. Även på "officiella testdagen". Resultatet är två år nu ♥
    Håller alla mina tummar för dig, följer er alla här i tråden men just slemtorsk håller jag ett extra öga på. HOPPAS! Kram.

• slemtorsk i din bralla
    ardelia skrev 2011-12-09 11:47:02 följande:
    slemtorsk:
    ett halmstrå att gripa tag i; vid vårat tredje IVF blödde jag på ruvardag 9. Trodde det var kört och grät hela natten. Dagen efter fick jag positivt på graviditetstest. Även på "officiella testdagen". Resultatet är två år nu ♥
    Håller alla mina tummar för dig, följer er alla här i tråden men just slemtorsk håller jag ett extra öga på. HOPPAS! Kram.
    tack stjärnboll.. jag läste precis på sahlgrenskas hemsida att det kan förekomma små blödningar när man tar progesteron också... men jag känner mig så uppgiven just nu..

Läste DESSUTOM att de fått dra ner på personal pga besparingar så att de kommer inte kunna göra så många behandlingar/vecka som nu..så att flera som fått tider i början av året kommer få sina tider flyttade och för mig -som inte fått nån ny tid än då eftersom denna behandling inte ens är klar- så innebär det KATASTROF, eftersom jag fyller 39 i februari och då bara har 12 månader kvar på mig att göra två behandlingar till..har inga i frysen heller...så nu är det tungt liksom.............sambon är inte hemma och när han kommer så kommer det en snubbe från hjälpmedelscentralen också som ska laga hans rullstol så nu gäller det bara att torka tårarna och skärpa till sig........och hopas att det slutar att blöda..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester