• MissFörstånd

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zia - ser inget tyvärr. Det strecket du ser till vänster är inte det strecket du ska avläsa. Kolla bakåt i tråden på andra test så kommer du se vart strecket ska vra

• Stinis83

Zia, jag ser tyvärr inget, men jag tittar via mobilen och bilden är rätt liten. Ta ett nytt om några dagar :) När har du BIM?

• Gummsan
    Zia29 skrev 2011-12-12 03:56:05 följande:
    Hjälp!! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det här testet jag tog idag. Läste av det efter ca 3-4 minuter och tog bilden direkt efter avläsningen i princip. Är ny på fl så vet inte riktigt hur man lägger upp bilder i ett inlägg, men jag kopierade in bildernas länkar istället. Har tagit ett sånt här test innan och då såg jag aldrig den röda linjen längst till vänster sådär. Någon som kan hjälpa mig att tolka det rätt? Känner mig lite dum, men det hjälper alltid när ett par andra ögon än mina egna ser och tolkar detSkäms

www.familjeliv.se/hem/zia29/gallery/phpyztxou...

www.familjeliv.se/hem/zia29/gallery/phpd8htwv...
    Här är din bild... Tyvärr ser jag inget... 

• sweasmamma

carmat85! jag har inte blödit så mkt..kom i torsdags,typ spottings sen i fredags lite rött.. men mer brunt och det röda är rosa-rött vattnigt . och det bruna är som färgade flytningar typ! slutade i lördags så .... mår illa men inge öm i bröst eller liknande

• lillabambi

Bim+1 idag hoppas den håller sig borta till torsdag så jag kan testa och förhoppningsvis lägga in här. ;)

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-12 08:15:19 följande:
    carmat85! jag har inte blödit så mkt..kom i torsdags,typ spottings sen i fredags lite rött.. men mer brunt och det röda är rosa-rött vattnigt . och det bruna är som färgade flytningar typ! slutade i lördags så .... mår illa men inge öm i bröst eller liknande

men vad knepigt, du har inte testat efter det? låter ju inte som en riktig mensblödning. isf väldigt sparsamt.
  • alexander2011

Zia29: tyvärr. ser bara ett vitt sträck. när har du bim?

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-12 08:15:19 följande:
    När ska du testa igen??? =)
  • Odetta

Hoppar in....vad tror ni om det här testet?

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Odetta

glömde skriva...ÄL+9 tror jag...bilden tog jag efter ca 5 minuter

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester