• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Odetta skrev 2011-12-12 09:50:41 följande:
    Hoppar in....vad tror ni om det här testet?

Jag ser tyvärr ingenting där..  Men du är ju väldigt  tidigt ute så mkt kan ju hända :)
  • Choccolat
    Odetta skrev 2011-12-12 09:50:41 följande:
    Hoppar in....vad tror ni om det här testet?

Jo... man ser "konturer" av ett brett streck.. jag ser dock inte om det är blått emellan konturerna.. Litar inte riktigt på cb dock.. jag håller tummarna! =)
  • plussonskan

mikaela 80   så såg mitt också ut på bim-5, idag bim-1 ser det betydligt starkare ut....vart hos bm idag och jag är gravid

• Emmsie
    plussonskan skrev 2011-12-12 11:13:10 följande:

såhär ser det ut idag
    Mycket tydligare än så där blir det ju inte :) Grattis!
  • plussonskan

tack, kom efter 1 sek och blev starkare än kontrollstrecket,,,
    Jag är graviiiiiiid :)

• slemtorsk i din bralla

pratat med kliniken nu....ska fortsätta med progesteronet till onsdag som planerat och ta gravtest på torsdag som planerat och sen ringa dem igen med besked......

Finns tydligen stora chanser för att det lyckats ändå.....eftersom jag hade ett svagt positivt i fredags så borde det gälla..Hon dissade för övrigt RFSU-s tester.. "man måste nästan ha varit gravid i 8 veckor för att de ska ge utslag, känns det som" var hennes kommentar *S*

Ja ja bara att fortsätta då... mår ju illa så det kanske kan vara nåt iaf... inte vet jag...bara förvirrad

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 11:37:11 följande:
    pratat med kliniken nu....ska fortsätta med progesteronet till onsdag som planerat och ta gravtest på torsdag som planerat och sen ringa dem igen med besked......

Finns tydligen stora chanser för att det lyckats ändå.....eftersom jag hade ett svagt positivt i fredags så borde det gälla..Hon dissade för övrigt RFSU-s tester.. "man måste nästan ha varit gravid i 8 veckor för att de ska ge utslag, känns det som" var hennes kommentar *S*

Ja ja bara att fortsätta då... mår ju illa så det kanske kan vara nåt iaf... inte vet jag...bara förvirrad
    Hoppas hoppas!!!!
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 11:37:11 följande:

åhhhh  spännande :) asså det sa hon hahaha. ja nått har du allt haft på dina tester innan så vi håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester