Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

BF juni 2012

EmeelieeA skrev 2012-05-19 13:45:01 följande:
    Hej tjejer! Fina skötbord! Själv har jag inte fixat ett än!

Det vart en liten kille dom kikade ut strax innan 03:00 den 17 maj!
    Allt gick jätte bra, vi är kvar på BB tills i morgon söndag för han inte ätit riktigt som han ska :) kan inte ladda upp bild från mobilen men finns några på mammaemelie.se om någon vill se på honom!
    Han är jättefin! Grattis!
  • RocketQueen

Jag har druckit hallonbladste en vecka nu. Har också fattat det som att det främst hjälper livmoderna att jobba bättre så att man ska få en lättare förlossning. Sen om det skulle hjälpa till att starta förlossningen så är jag den första att vara tacksam Men man gör ju vad man kan för att få en smidigare förlossning och sen tycker jag faktiskt att det är rätt gott också... Köpte mitt i en hälsokostbutik så det är inte heller utblandat med nåt.

• RocketQueen

Bumman; Jag var också med om det där, att de ville ha en komplettering. Men läkaren fixade en inom några dagar och sen gick det fort från fks håll. Så det behöver inte ta lång tid. Man kan ha tur också

• RocketQueen

Låter bra, hellre skriva för mycket än för lite. Jag var ju också sjukskriven för foglossning. Jag var även tvungen att be mitt jobb skicka in ett intyg på att de inte kunde ge mig andra arbetsuppgifter innan min sjukskrivning blev godkänd. Hoppas det löser sig för dig!

• RocketQueen

Jag tycker inte heller att  jagkänner nåt, hade typ som mensvärk häromdagen men sen blev det inget mer. Har bf 6/6. Men jag är så trött på det här nu att jag börjar förbereda mig på att vara gravid i resten av livet, det känns så iaf Tungan ute Händerna är bortdomnade, och inte bara på nätterna som det "ska" vara utan jag får aldrig tillbaka känseln däremellan, och jag svullnar så mycket att jag får ångest bara av att se mig själv i spegeln. Lämna tillbaka min kropp nu!

fröken01 skrev 2012-05-29 14:48:36 följande:
    Är det bara jag som inte har några känningar alls??? BF 8 juni.

Grejar och fixar och donar, känner mig nästan som vanligt förutom lite ryggvärk och dålig sömn.
  • RocketQueen
    fröken01 skrev 2012-05-31 16:25:36 följande:
    Fast det är inte så jag menar, det gör min sambo också. Vi har dessutom en jättestor trädgård som kräver en hel del.

Men jag funderar på om tröttheten kan bero på att han förbereder sig, omedvetet?
    Förstår precis hur du menar. Och jag tror säkert att det kan vara så. Hans kropp förbereder sig väl kanske också? Låter ganska rimligt tycker jag...
Svar på tråden BF juni 2012