BF juni 2012
Har varit heltids sjukskriven sen i november så hade inte hp gått igenom hade jag varit sjukskriven fram tills bf!
Jag ska köpa min ifrån www.yourdecoshop.se
Jättebra sida med MÄNGDER av olika motiv, svårt att välja
Man kan även välja olika storlekar på stickerserna.
Här är mina ugglor :) (det var visst 3st och inte 4st)
Jag är inne på gekås bloggen ganska ofta för att se alla fina saker dem har till bebisar.
Älskar tavlorna dem fått in också!
Du kommer säkert hitta fina sådana spel därnere. Jag ska dit den 31 mars, längtar som en galning!
Alla gånger man gått där nere och köpt julklappar etc. och tänkt "Åh tänk när jag ska få köpa bebisgrejer "
Hihi, ren lycka! 
Bejb har du provat med gaviscon? Jag tycker faktiskt att det hjälper, brukar ta det innan jag ska sova v
Fröken01: jag har tonat håret ett par gånger. Det är ju inte farligt att färga håret däremot ska man vara beredd på att resultatet inte alltid blir som man väntat sig
Idag blir det läkarbesök igen för att se vad som händer med min sjukskrivning. Är ju sjukskriven på 50% nu för fogarna men har sen en vecka varit hemma på heltid då inte bara fogarna har blivit värre utan även en massa sd som kommer så fort jag är på jobbet. Idag får vi se vad läkaren säger, finns en risk för att jag får börja jobba igen men jag hoppas jag får stanna hemma nu. Så håll tummarna för mig!
Tummarna funkade!
Blev sjukskriven pga fogarna och sammandragningarna. Nu ska vi bara hoppas att fk inte bråkar... Men det känns jättebra, nu kan jag fokusera på att jag och bebisen ska må bra och när sammandragningarna kommer så kan jag sätta mig och vila direkt istället för att vara på jobbet där jag inte har den möjligheten. Vilken lättnad. Jag var jättenervös över att jag skulle tvingas tillbaka till jobbet med smärtsamma SD och allt.
Ja det känns att det börjar bli lite trångt där inne. Ibland så känner man hur liksom hela magen vrids om och man ser hur den spänns ut. Då är det visst bara bebis som tröttnat att ligga åt det hållet. Konstig känsla det där... Och det märks att han börjar bli större och starkare, igår fick jag en spark i sidan som gjorde riktigt ont!