Inlägg från: gammelmamma |Visa alla inlägg
  • gammelmamma
    Binkelibana skrev 2012-01-26 12:18:30 följande:
    Det såg inte så bra ut, den nya bm kunde inte heller se skiljeväggen. Ska träffa en läkaren på sjukhuset imorgon, får se vad han säger. Bm ville inte säga nåt alls om vad det kan vara eller hur man går vidare... Så ledsen nu!

Sorry om jag drar ner stämningen eller smittar med oro.
    Du behöver absolut inte be om ursäkt, det klart att du måste få skriva av dig. Vad jobbigt för er att behöva gå och vara oroliga. De är så duktiga i dag så det går säkert bra. Jag har en kompis vars son föddes med hjärtfel, han mår jättebra och lever precis som vanligt. Lycka till.
  • gammelmamma

Tack för alla stöttande ord angående sparkar, nu känner jag mig lugnare, det kändes som alla här på tråden kände massor. Ser ni någon signatur på mig?

• gammelmamma
    MarieG81 skrev 2012-01-27 10:14:32 följande:
    Är jättenervös! Vi har lagt ett bud på ett hus och under 24 timmar har ingen annan budat! Detta kan inte vara bra för kroppen att behöva stå ut så länge och bara gå och vänta ;) Jag försöker hålla mina förhoppningar nere men för varje timma som går så känns det ju som en timme nämre till att huset blir vårt. 

Gammelmamma: ja, din signatur syns =)

JAg håller tummarna för att huset blir ert. Bra då vet jag att signaturen syns. Det var någon som skrivit att den svarat anonym på ett inlägg om oro över uteblivna sparkar. Jag gjorde ett sånt inlägg för ett tag sen men då var det nog någon mer som gjort det;) 
  • gammelmamma

Har varit hos BM i dag och lyssnat på hjärtljud så nu är jag lite lugnare igen:) Alla värden var bra så det är bara foglossningen som spökar. 

• gammelmamma

Nu känner till och med jag sparkar varje dag. Dottern har varit sjuk i helgen och natten som har varit har INTE varit rolig. Det får bli en lugn dag idag. Fogarna gör sig verkligen påminda och nu börjar det bli riktigt tufft. Har gått över halva tiden och nedräkningen kan börja:)

• gammelmamma
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-01-30 12:51:53 följande:
    Jag har också rejäl växtvärk idag, men känns mest som en positiv värk :P

Ikväll ska maken min åka och titta på en vagn åt mig, om den ser ut som på bilden och att handtaget inte är för lågt för honom så slår vi till Tyvärr kan jag själv inte följa med då ca 1 timmes bilfärd inte ens är tänkbart för mig Hoppas jag får vagnen ikväll, är SÅ spänd!

Jag är extremt dålig på matte...hur räknar man ut procenten på tiden som gått?

Vad blir det för vagn? Spännande! jag kan inte heller åka bil, det är så tråkigt, man blir så uttråkad. Tur det finns dator;) Jag har inte fått veta från fkassan ännu om sjukskrivningen har gått igenom. JAg väntar på besked så man slipper oroa sig för det. På fl på startsidan där du räknar ut beräknad förlossning och vilken vecka du är i, där står det %en:)
Svar på tråden Juni-barn