Juni-barn
Jag har just kommit på att syltlök är VÄLDIGT gott! Hm undra om det är nu cravingsen kommer
Jag har just kommit på att syltlök är VÄLDIGT gott! Hm undra om det är nu cravingsen kommer
Jag är också trött, helt slut. Kan sova dygnet runt känns det som.
Det känner jag igen. Fast det var så för oss
innan jul när jag läste
carwho: välkommen
välkommen ninnabus också, som sagt kul att nya också hittar hit
Jag har haft magkatarr till och från men min läkare sa att jag inte skulle äta losec! Har du kollat om det är ok? Inte för att jag vill lägga mig i men det är ju tråkigt om man tar något man inte får för att man inte vet. Brösten exploderar just nu, det känns som när mjölken fyller på tycker jag.
Jag vet inte om det är någon skillnad men jag gjorde en förstoring för några år sedan och det har fungerat att amma.
Dancia: ja så är det nog. JAg trodde inte heller att jag skulle ha fler så han behövde inte vara försiktig och jag la iläggen under muskeln, men det gick som sagt bra. Det är nog värre vid förminskning. Håller tummarna för dig. Det är ju lite speciellt och en verklig bonus, särskilt när man inte trott att man ska få vara med om det fler gånger. Med första sladden tyckte jag det var jätteviktigt att amningen funkade, nu med förlängningssladden känner jag att det inte spelar så stor roll. Jag har liksom fått göra det en gång till och nu känns det som det är viktigt att vardagen funkar ordentligt. Med fyra barn till har man ju inte så jättemycket tid att lägga på det;)