Nangijala skrev 2011-12-03 17:29:32 följande:
Har också funderat mycket på vagn.. hur länge åker barnen vagn? Min tjej är drygt 2 år när bebis kommer så självklart åker hon vagn då, men hur länge till? Tycker att syskonvagnar är gigantiska! Sen om man bara är ute med bebisen ska man då köra runt på en enorm vagn? Likaså om man köper en sån där lillbebis ligger under så ser det ju helknäppt ut om storasyskonet inte är med.. haha vilka problem!
Det verkar vara väldigt olika hur länge barnen åker vagn. Jag fick mitt andra barn när sonen var 1,5 och jag använde bara syskonvagn ganska exakt ett halvår för när lillasyster blev 6 månader så köpte jag en emmaljunga scooter med ståbräda till och det har fungerat utmärkt.
Nu med tredje barnet så ska jag ha en enkelvagn då storebror kommer vara strax över 4 år, han får gå och storasyster fyller 3 ett par månader efter att bebisen är född så hon får stå på ståbräda/gå.
IdaElinLivia040611 skrev 2011-12-03 18:56:26 följande:
Är så lycklig idag, i morse hörde jag bebis med min angel soud. Gud vilken känsla. Jag som nojjat den senast veckan att något inte kändes bra. Min bebis lever loppan där inne längtar så till juni.
Så underbart :), skönt att det kunde lugna dig :). Jag hörde också hjärtljuden förra helgen med min angel sound. Så himla skönt att man kan lyssna hemma för BM är väldigt sparsam med det där så här tidigt eftersom de är rädda att man ska bli för orolig om man inte hittar några hjärtljud.
Annelie81 skrev 2011-12-03 21:03:13 följande:
Skulle bara säga att "lärarstudenten" var mitt hemliga alias....nu har jag kommit ut

Välkommen ut ;)
En Angel sound kan du köpa på tradera, det var där jag köpte min när jag väntade dottern :)