Juni-barn
Tack för alla gratulationer och uppmuntrande ord. Jag ska verkligen sniffa baby. Hoppas hon ringer snart och säger att jag får komma dit:)
Tack för alla gratulationer och uppmuntrande ord. Jag ska verkligen sniffa baby. Hoppas hon ringer snart och säger att jag får komma dit:)
Denna glädjens dag har varit tuff för lilla mig. Lilla Agnes mår bra men vi har inte fått träffa varken henne, dottern eller svärsonen, knappt pratat med dom heller. I vanliga fall pratar vi flera gånger om dagen. Min lilla flicka får ligga på intensiven i natt medan barnbarnet och pappan får sova på BB. Jag är jätteglad att det har gått bra men så ledsen att de inte bara kan få njuta. Tänk om man kunde ta deras smärta och allt det jobbiga så att de kunde få ha det bara mysigt.
Jag är väldigt känslig just nu, inte bara i dag.
Usch magsjuka är inget kul. Härhemma är det hosta och feber som gäller men det är inget i jämförelse. Krya på er alla med magsjuka
Nu har jag varit och gullat med mitt första barnbarn. Hon var bedårande. Föräldrarna mår efter omständigheterna bra och det är jättehärligt att fått träffa dom. Jag älskar redan min nya roll som mormor
Havsjungfrun: Vad bra att den funkade då ska jag testa det denna gången:)