• PIO

Juni-barn

Idaelinlivia- känner precis som dej!!! Jag äter fortfarande bricanyl. Men idag har ja haft som mensvärk hela dagen. Har de fortfarande men de blir bättre med alvedon. Har sammandragningar oxå men inte så strarka. Ja detta är inte roligt längre. Vill oxå komma upp förbi v 30!!! Just nu går tiden sååå långsamt! Är i v 20+5 idag

• PIO

Ja usch denna ständiga oro!!! Vi får hoppas att veckorna går lite fortare nu när de börjar bli lite ljusare ute

• PIO

JennieJ- hihi min bebis sparkar oxå som tusan bär ja spelar musik. Brukar spela lite takida för sen o jisses vilken fart de blir i magen :) lyckades filma en spark idag :) syns hur väl som helst nu utanpå magen. O vissa sparkar är jätte starka!

• PIO

God morgon tjejer! Då går man in i ny vecka idag då :) 21+0 nu vill ja bara att veckorna ska rusa iväg o att våren o sommaren ska komma!
    Har sovit som skrutt inatt. Vaknade av att ja mådde jätte illa. Trodde nästan att ja skulle bli magsjuk men de gick över efter ett tag. Nu har min man o son åkt till jobb resp dagis o ja ska försöka sova en stund till. Har ju varit sjukskriven sen början på dec o kommer vara det resten av graviditeten säger läkaren. Känns sådär men de är bara att bita ihop fast vissa dagar känns faktiskt skit!!!

• PIO

Idag är en skit dag. Känner mej så jävla depp!!! Har inte gått upp ur sängen än. Allt känns bara skit. Varför denna ständiga oro o rädsla??!!! Vill bara få vara me om en normal graviditet men tydligen så vill inte min kropp de o nu börjar ja tröttna på att vara sjukskriven o behöva oroa mej för minsta lilla grej ja gör för mycket. Känns som ka håller på att bli deprimerad. Försöker vara glad o positiv men just nu går de bara inte. Vill kunna köpa lite grejer till bebisen men så fort ja har gjort de så har det blivit nått problem o ja fått åkt till sjukhuset så nu vågar ja inte köpa nått. Vill bara ligga i sängen o sova! Önskar att ja kunde sova fram till förlossningen så ja slapp vara ständigt orolig för sd o all annan skit!
    Ursäkta att ja drar ner stämningen men e bara så trött på detta just nu. Vill oxå känna glädje, vill visa upp min mage för alla o visa min lycka men just nu är jag bara orolig.

• PIO

Gammelmamma- vilken känsla att bli både mormor och mamma. Men kan oxå förstå att det blir mycket känslor kring allt. Får man fråga hur gammal din dotter är som ska ha bebis?

Idag har ja kännt mej lite gladare. Min
    Man fick fast anställning på det företag som han arbetat på nästan ett år. Så idag ska vi fira lite o äta gott :) men dagarna kommer nog gå upp o ner. Även om man går igenom en komplikationsfri grav så kan ja tänka mej att humöret svänger :)
    Har försökt att lägga in nya magbilder i bildtråden men de måste va nått fel på min dator för det går verkligen inte. Ha nu en mysig fredagkväll allihopa!

• PIO

Gammelmamma- okej :) klart att du ska börja blogga :) jag skulle ha läst din blogg. Tycker att det är häftigt att ni ska ha barn så nära varandra men kan oxå förstå att känslorna är blandade. Men vilken häftig upplevelse att få dela med sin dotter. Du är ju bara 42 tycker inte alls att det är fel att skaffa ett barn då. Skulle nog kännas värre om du va över 50 typ ;)

• PIO

Förlossningen hade ja ringt. De va dit ja ringde i måndags när ja hade såna kraftiga värkar. Så ring förlossningen o hör vad dom säger! Lycka till!!!!

• PIO

JennieJ- hur har det gått med dina sd?? Hoppas att dom gått över av sej själv o att du slapp åka in.

• PIO

Blä kan inte sova!!! Så irriterande. Ska in på kontroll av livmodertappen imorgon (tidigt) så de skulle ju vara skönt om man kunde somna snart :)
    Guuud va ja längtar till juni! Vill hålla min lilla bebis!
    Ne dags för ett nytt försök till att somna. Sov så gott alla blivande mammor :)

Svar på tråden Juni-barn