Juni-barn
Fyrklöver- tack för omtanken :) nu har det lugnat sej så de känns skönt. Tror oxå de e julstressen. Så nu får ja försöka vila men kommer nog ringa min bm imorgon iaf. Skönt att få prata med någon som e lite mer kunnig än mej själv :)
Fyrklöver- tack för omtanken :) nu har det lugnat sej så de känns skönt. Tror oxå de e julstressen. Så nu får ja försöka vila men kommer nog ringa min bm imorgon iaf. Skönt att få prata med någon som e lite mer kunnig än mej själv :)
Precis som lycka 4 säger. Magen drar lixom ihop sej när man får en sammandragning. Lr livmodern drar ihop sej. Den blir alldeles hård en stund o sen släpper det. Mina sammandragningar gör inte ont. Känns mer obehagligt. Kan kännas lite som magknip precis när den börjar.
Polarlantis- förstår din oro. Blir oxå orolig när ja har sammandragningar även om alla säger att de är normalt så känns de så obehagligt. Usch!!
Dancia- min man fick sej oxå en puff här om dagen. Är i v 16+4 o han kände i förrgår. Har me blivit förvånad över att det känns så himla tidigt den här gången. Ja känner flera gånger om dagen utanpå magen. Häftigt :)
Gott nytt år på er alla gravida :) tänk äntligen är det år 2012!! Nu kan de bara gå åt rätt håll :) kram på er alla
Zenoble- funderar oxå mycket på det där med svartsjuka. Vår son är 5 år o ja är livrädd att han ska känna sej bortglömd när nr 2 kommer. Han har ju varit själv så länge. Usch hur ska det bli. Självklart vill vi ge honom de här syskonet men den första tiden kommer nog bli lite konstig för honom.
Åå va roligt att ni pratar vagnar :) vi har beställt en iCandy peach. Har prov kört o klämt o kännt på den i affären. Den är otroligt lätt att köra och blir liten när man fäller ihop den. Sen kunde man köpa med babyskydd som man kunde fästa direkt på chassit o de kommer vi behöva då de e mycket konkande med vår son som är handikappad. Då är de bra att bara kunna fästa babyskyddet utan krångel :) längtar ihjäl mej tills de ringer o säger att vagnen kommit :)
En vecka kvar till RUL idag. Åååå dagarna går så sakta vill ha den 9 idag :) känner bebisen flera ggr om dagen nu, känns lite underligt o tänk hur det kommer kännas sen när den blir större :)
Ni som gör rul den här veckan är det ingen som ska kolla vilket kön?? Åå ja är för nyfiken för att inte ta reda på det. Det spelar absolut ingen roll vad det blir men ja vill veta iaf :) längtar ihjäl mej till måndag!! Räknar ner dagarna nu o de går så sakta. Hihi
Min man vill ta reda på könet mer än mej tror ja. Hahaha först va ja helt bestämd på att vi inte skulle ta reda på det men ju närmre rul vi kommer ju mer vill jag veta :) o mannen har sagt redan från början att han vill veta.
Jag äter oxå dåligt. Har ingen matlust alls. Känns som att ja lever på gröna äpplen o citroner. Kan äta en hel citron utan problem. Mums va gött!! Tvingar i mej mat varje dag. Mår inte illa lr nått har bara ingen matlust o blir mätt för minsta lilla.