Juni-barn
Jag hade 125/60 igår när ja va hos bm. Blir säkert mer yr av att ja får panik över andningen. Fy sjutton alltså! Vill bara att vi ska vara tio veckor fram nu
Jag hade 125/60 igår när ja va hos bm. Blir säkert mer yr av att ja får panik över andningen. Fy sjutton alltså! Vill bara att vi ska vara tio veckor fram nu
Ringde bm angående min yrsel o svårt med andningen hon sa att ja skulle åka direkt till akuten! Så nu sitter ja i väntrummet på akuten o hoppas snart få träffa läkare. Herregud när ska alla problem ta slut!!!
Nu e ja hemma igen efter några timmar på akuten. Läkaren kunde inte hitta nått fel. Han trodde att ja hade en panik ångest attack. O de kanske inte e så konstigt med allt som hänt under min grav. Andningen känns lite bättre men blir som ni andra lätt flåsig o så. Men de hör väl ihop med grav. Skönt att va hemma igen men ja är väldigt trött på det här nu. Vill verkligen inte få förtidigt men känner att ja bara vill att detta ska vara över nu. Kram på er o tack för att ni bryr er!!
Sweet life- men vafan e det för pucko!!! De e ju barnets mamma! Som mamma vill man väl ta sina barn när som! Herregud jag blir helt stum när ja läser ditt inlägg.
Nu ska vi snart iväg på rundvandring o info om förlossningen vi ska föda på :) har bestämt oss för att föda i Örebro. Bor i Karlskoga som har eget bb o förlossning men eftersom ja åker till örebro för kontroll av tappen varje vecka så känner vi att vi hör dit. Läkaren ja träffar på spec mvc där tycker att vi ska föda i örebro. Ska bli kul o se va det är för info.
Pojkarnasmamma- ja jag födde ju sonen där för fem år sen men han kom ju så tidigt så man fick ju inte den där riktiga känslan. Men läkarna o barnmorskorna är ju toppen :) låg ju inne där på bb förra veckan. Nu vill vi åka in på den där informationen bara för att :) o vi gör de redan nu om den här bebisen kommer tidigare då har vi redan varit på infon.
Ja88- ja fölossningen/bb i karlskoga är ju omtalat för att vara jätte bra o de tvivlar ja verkligen inte på. Vi har valt usö pga tidigare upplevelse med sonen som kom 16 v för tidigt o för att ja går på spec mvc där nu så vi känner oss mer "hemma" där. Hade vi haft en helt normal graviditet så hade vi granterat valt karlskoga förlossning att föda på. Men men nu e läget som det är.
Informationen idag va jätte bra iaf. De pratade om olika smärlindring o avslappning o sånt. Känns skönt att ha gått på den träffen redan nu om bebisen kommer titta ut tidigare. Me sonen blev de ju urakut snitt o ja sövdes så den här gången hoppas man ju att vi får vara med om en mer normal förlossning. Ny kontroll för livmodertappen på onsdag, får vi se hur tappen är då. Har haft mycket sd idag men ja hoppas inte att de påverkat.
Emmelie linden och pojkarnasmamma- va roligt att vi e fler som ska föda där. Vem vet vi kanske är där samtidigt o föder :)
Gaaaah blir tokig!! Har på sista tiden fått så svårt att sova. Ligger bara o vrider o vänder på mej. Vill ju sova!! Blir tokig på det här.
Dancia- va skönt att det känns bättre nu. Hoppas inte att du behöver åka in till förlossningen.
Pojkarnasmamma- nja de finns ju två avdelningar. 23 och 25 o ja tror att man hamnar på 23 om man blir snittad fast de e nog lite olika. När ja blev snittad me sonen hamnade ja på bb avdelningen (25) så de beror nog på lite. Men det va nog oxå för neonatal låg på samma våning.
Pojkarnasmamma- den känslan hade ja oxå för fem år sen. Ja sa att ja skulle aldrig föda där igen!! Men nu när ja va inlagd så va alla bm underbara! Så vi kan ju hoppas att dom har ändrat på sej :) o förhoppningsvis behöver man inte stanna så länge :)