Juni-barn
RocketQueen skrev 2012-05-28 12:54:24 följande:
Jag blir också irriterad på alla kommentarer. Det som stör mig mest är när folk tar flr givet att bara för att det var på ett visst sätt för dom så MÅSTE det ju funka likadant för alla andra. Blir också sjukt trött på att alltid få höra "passa nu på att vila" Jag har varit sjukskriven i tre månader, jag gör inget annat än vilar! Jag skulle göra vad som helst för att kunna hitta på roliga saker!Ja det där med att vila får man ju höra :P. Å att man inte kommer att få sova på 20 år och att kunna ta en dusch på 5 minuter kommer att vara rena lyxen. Någon gång kan väl ändå pappan ta hand om ungen så att man kan duscha i 15 minuter iaf? ;)
Å ja jag hörde oxå det där med att jag skulle passa på att hitta på roliga saker som att gå ut å äta, gå på bio och att åka in till stan.
Sist jag var i stan å gick från gamla stan-t centralen fick jag ta 3 sittpauser, det tryckte på konstant neråt så jag fick kissnödighets-panik. När jag sedan gick på toa kom det såklart ingenting knappt å då har man betalat för det :P. Å sjuuukt ont hade jag i ljumskar, lår...plus mensvärk i magen ibland. Jättekul så jag åkte hem.
När jag åt på restaurang där jag bor häromdagen hade jag nog förvärkar för det gjorde skitont i rygg/mage hela tiden...så när killen å hans kompis undrade om vi skulle beställa en efterrätt ville jag bara gå hem.
Så så kul är det att göra saker just nu :P.