Juni-barn
Å ännu fler bebisar på G och som kommit vad kul å grattis :).
Å ännu fler bebisar på G och som kommit vad kul å grattis :).
Jag var ju på sjukhuset å fick dropp idag...äntligen :).
Men påväg dit höll det på att gå riktigt illa...en kärring (ursäkta språket) kom farande på cykel i världens fart nedför en backe och skrek ÖH ÖH å jag vänder mig om å tar såklart ett steg åt fel håll å hon är SÅ nära att cykla på mig å magen. Jag blev så rädd alltså...jag skrek: jävla galning!!! Det är cykelbana där! skrek kärringen tillbaka.
Ja visst jag råkade när jag gick av ett hett tåg att gå mitt på trottoaren skulle ha gått ett steg åt sidan men det tänkte inte jag på där jag gick jag tänkte bara aj aj vad ont det gör nu har jag 10 minuters promenad till sjukhuset vad varmt det är...pust...å då kommer en medelålders kvinna farandes i 180 nedför backen. FY!
Har folk så bråttom att de inte ens hinner stanna när det går folk på trottoaren? Hon kunde ju ha dödat mitt barn!
Ville verkligen ta ett snack med kvinnan men hon cyklade iväg snabbare än man hann blinka såklart. Visst jag skulle ha gått innanför min linje men ändå jag tänkte inte på det....
Hjärtat dunkade snabbt kan jag säga jag kände bara SHIT där kunde det vara slut på den här sagan med bebis. Innan den ens börjat...blev så skakis att jag nästan började grina påväg till sjukhuset.
Är så glad att det gick bra ändå men snart vågar man ju inte lämna hemmet :P. Inget får hända med lilla bebisen ekonomin å allting kan gå åt helvete bara jag får min efterlängtade bebbe :).