Ang funderingarna kring barn mm . Jag kommer ihåg när jag fick min dotter , nummer ett . Jag va ung hade just fyllt 20 och jag å pappan hade varit tillsammans i 9 månader =) ( blev gravid efter ca 2 veckor )
Jag tyckte allt va rätt enkelt å vi levde lite som vi ville hon va ju liksom gullegrisen bland alla vänner å första barnbarnet på båda sidor mm
När tvåan kom blev det såå annurlunda , fastare rutiner mm allt behövdes planeras på ett annat sätt .
3an liksom bara hängde me jag ammade samtidigt som en va klar på toa å en annan läste läxor å det va liksom inget konstigt ;)
Antar att 4 an kommer bli lite som 3an ? Jag har dock bestämt att jag ska ta mig tid denna gång till att inte stressa över amningen mm. Jag har ju jätte mycke mjölk med mina barn men med trean fan jag liksom ingen ro så efter ca 3 månader gav jag upp.
Det är lite annurlunda denna gång för med mina tre tidigare barn va jag ensam nästan jämt så det va jag som drog lasset , nu denna gång får jag ju barn med en man som är väldigt delaktig =)
Oj va långt det blev hihi. Det kommer gå bra för oss alla , mammor är fantastiska och allt går av sig själv när barnet väl kommer saker man inte trodde man var kapabel till bara går av sig själv. Vi kvinnor är lite som superhjältar =)