Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Hej tjejer!! Ser att det börjar hända lite saker ploppar nog ut lite bebbar snart. I fredags kom ännu mer av min slemmis , kul att man får se den iallafall ha ha . Ang att starta något m olika knep å dylikt så tror jag det är svårt att framkalla något alls så länge man inte är mogen, å sex nja för det behövs väldigt mycke sperma får att stRta något min mormor sa till mig att det ända som startade henne alla 6 gångerna va att knäskura golven å baka bullar ;)

• lycka 4

Å herregud vilken dag. Har sovit så dåligt å vaknade å kände att jag inte va människa alls. Sen 12 har jag legat å slumrat om vart annat. Har ingen ork till något, små molar i magen. Mannen som passar upp på mig stackarn fast han fyller år men han blir nog lite små nojjig då han aldrig sett mig still i mer än än kvart ;)

• lycka 4

Ännu mer av slemmisen lossnade för en stund sen shit hur stor slempropp har man egentligen ?? Molvärk och fortfarande helt död. Känns som om 12 års mammaskap kom i kapp mig på en dag. Jag hatar när det är rörigt runt om mig å nu är det mega rörigt, vi flyttar ju snart så det är ju som det är vojne vojne. Detta är verkligen 4 gången gilt ;)

• lycka 4

Rocketqueen !! Hur mår du?? Drömde att du fick barn :)

• lycka 4

Min halsbränna är också hemsk. Dom säger ju att halsbränna är ett tecken på att barnet har mkt hår :) mina tre barn har sett ut som schimpans ungar med massor av kolsvart hår ;) ska bli såå spännande å se hur denna tös kommer se ut

• lycka 4

84maria våran soffa är också låg å det är hemskt. Jag ska köpa en fotölj för när jag är nysnittad kommer det aldrig funkat

• lycka 4

Sovit som en kratta å vaknar med molvälk =( Har inte släppt ont både fram å bak blä vill inte få förvärkar nuuu , måste packa lite först ;)

Ska sätta ut soffan på blocket idag hoppas att den blir såld , känns som om jag bara vill bli av med så mycke som möjligt haha.

Nästa vecka åker mitt hjärta till Åre 4 dagar blää känns inge vidare , att vara själv stör mig inte men som jag sagt tidigare så känner vi ju inte direkt några här .

• lycka 4

Usch så mycke sd å tryck ner :( orkar knappt ta ett steg

• lycka 4

Längtar så galet mycke efter Lill fisen så jag ska boka in ett ul :) bokar in mig på ett könsul tänkte jag

Svar på tråden Juni-barn