Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Zenoble usch va jag håller med blä :(

• lycka 4

imorgon ska jag ringa å boka tid för könsul =) Har ju redan kollat men jag tänkte dubbelkolla =) mest för att få se lillan igen

• lycka 4
    Bumman79 skrev 2012-05-15 21:55:00 följande:
    Är inte det dyrt?
    650 kr så jo det va lite dyrt
  • lycka 4
    Bumman79 skrev 2012-05-15 22:18:31 följande:
    Ja det är ju en del pengar ändå....men har man ekonomin till det så varför inte :).
    Jag hade lagt undan pengar för att göra ett 3d ul men eftersom vi inte flyttat upp till stockholm än å det va där jag tänkt göra det så sket det sig med tider å då lägger jag dom på ett vanligt ul tänkte jag
  • lycka 4

Ja å jag skulle verkligen vilja höra igen att det är en tjej, inte för att det spelar nån roll men nu har vi köpt väldigt mycke rosa :)

• lycka 4

nu har jag bokat ett tul på crocus i linköping på måndag kl 10 åhhh va mysigt det ska bli

• lycka 4

Mina barn har haft så mycke hår så jag har inte haft mössa på dom för det har blitt för varmt , är det varmt blir det en body i vagnen strumpor inomhus blöja eller body beroende på värme

• lycka 4

Baby1112 !! Håller tummarna för att den lille vänder sig. Jag förstår dig helt när det häller snitt. Jag gör ju mitt 3e planerade snart å är livrädd därav att jag sover vid mina snitt

• lycka 4

Usch här sitter jag med jordens förvärkar aj aj aj . Hoppas att dom går över .

Svar på tråden Juni-barn