Juni-barn
Underbart!! Hoppas de håller i sig :)
Då gick man in i vecka 30 idag :) med andra ord en milstolpe gjord och med de blir de smörgåstårta och pommac idag ;) nästa milstolpe nu är varje ny vecka man går in i och med lite tur så kanske man kan gå 5 veckor till??
Dessa svettningar alltså!! Rinner om mig! Ska på möte i min dotters nya skola hon börjar på till hösten (högstadiet HJÄLP) tänkte göra mig lite i ordning genom lite brunkräm osv men efter ca 20 min hemma var allt bara ett stort klet i ansiktet så de var bara att tvätta bort. Så nu sitter jag här i väntrummet svettig, blek och ser allmänt risig ut :(
Blir lite smått orolig när ni skriver om snitt! Än har jag inte fått besked om jag kan födda normalt eller inte? Kommer få svar på detta bu på fredag och är grymt rädd att jag kanske måste bli snittad :( Somna efter middagen och hade drömt om godis och cola så jag tvinga iväg gubben nu för handla för suget är så stort efter en stor påse blandad och iskall cola mmmm ska bli så gott!!!
Jag bara älskar att vara gravid :/ som de inte våre nog med att jag har sd, foglossningar från helvetet, 3 st urinbäckeninflamationer, förkortad tapp och div smärtor fick jag idag veta när jag var på bm att mitt blodtryck var mycket högre än innan (kolla de på måndag igen) så fick jag även veta att i mitt senaste urinprov jag tog förra veckan fanns de höga halter av Steptokocker så de blir ett inbokat möte med mvcläkaren! Imon är de dax för ul igen för att se dels tappen och om moderkakan flyttat sig uppåt eller inte, ber till Gud att den har de för vill inte behöva snittad :/ Som sagt älskar vara gravid