Juni-barn
Vecka 32 idag :) är så glad för varje vecka som går och lillen väljer stanna kvar!! Så 3 veckor till hoppas jag på ;)
Vecka 32 idag :) är så glad för varje vecka som går och lillen väljer stanna kvar!! Så 3 veckor till hoppas jag på ;)
Suck hade glömt detta med eftervärkar och nu minns ja hur ont dom gjorde :(
Tänkte skit vad jag svettas! Insåg dok efter 2 sekunder att nä Jennie du svettas inte, du läcker bröstmjölk!! Ja men va kul att de börja nu 7 veckor innan man är beräknad!! Läcker genom skydden nu till och med :( råmjölken kan väl inte ta slut? Tänkte just att den första mjölken är ju så viktig?
Varit på 33 veckors besöket hos bm idag! Resultatet: VIKT: sedan inskrivning +14,5 kg / sedan pluset 6 okt +23,2 kg (oj då) SF-MÅTT: 33 cm SOCKER: 10,1 (på nästan tom mage, gränsen går vid 8 så glukosbelastning på torsdag) BLODTRYCK: 125/80 ( kanon) HJÄRTLJUD: 150 slag per min
Hej tjejer ! Har en undran och de är att imon bitti ska jag göra glukosbelastning så från och med 22 ikväll får man varken dricka eller äta! Detta gör mig panikslagen då jag dricker minst 1 liter vatten varje natt, så jag undrar hur ni gjort? Är de verkligen hela världen om man dricker 1 el 2 glas vatten?