MissFörstånd skrev 2012-05-29 09:35:44 följande:
Havsjungrfun - Jiey! Spännande!
Jag får sendrag flera gånger varje natt i vaden och när det släpper så kommer det fram på smalbenet istället. Skit säger jag för jag vågar knappt röra mig när jag sover, men jag är dålig på att dricka på dagarna också och vätskebrist kan ofta framkalla sendrag.
Jag har kommit på att på midsommardagen har jag gått över 14 dagar och om bebis inte kommit då kommer jag låsa in mig för jag orkar då säkerligen inte höra en enda kommentar om att bebisen inte har kommit. Jag bor i Dalarna och midsommar är ju heligt här i krokarna så A L L A som jag någonsin känt är alltid här i området och "kikar förbi", men inte iår om bebisen inte kommit
Det konstiga är att jag inte får direkt kramp med det känns ändå som om jag haft kramp under halva foten. Gör till och från jätteont när jag går. Får testa att dricka mera. Bananer är väl också bra då det innehåller mycket magnesium.
Håller tummarna för att du är "kläckt" då!!! Själv ska jag på bröllop till min kusin på midsommarafton så jag hoppas verkligen inte att jag kommer att gå över en massa. Vill ju helst inte missa det.