• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:40:29 följande:
    Ja vad fasen säger man när man inte har något annat att välja på....det kallas för vita lögner.
    Det var han som fick mig sluta vaxa så nej det är faktiskt vad han tycker på riktigt
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 10:48:49 följande:
    Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Ger hon tusan i att raka sej under armarna med?
    Det var inte det jag frågade. Men jo, jag slickar henne hemskt gärna. Tror du att oralsex började förekomma i samband med rakningstrenden?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:20:04 följande:
    Du verkar a svårt att fatta! Det handlar hurvida det är normal och jag pratar om det! Vad du snacar för skit struntar jag! Attt du är anonym visar bara att du är en ynklig feg stackare!
    Du har helt fel, jag vet att det i dag anses mer normalt att raka sig. Det var iiiiiinte om det jag startade tråden. Utan just om vad som är normalt i orakat tillstånd.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:02:17 följande:
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
    Och kom inte att snacka om att min sambo är ofräch. Hon duschar och tvättar sig precis som alla andra. Varför skulle hon vara snuskig för att hon inte rakar sig?
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 13:44:46 följande:
    Det var inte det jag frågade. Men jo, jag slickar henne hemskt gärna. Tror du att oralsex började förekomma i samband med rakningstrenden?
    Skoj att få munnen full med hår då väl? Hahaha!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:48:46 följande:
    Hellre munnen full med hår än skallen full med spån?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:48:46 följande:
    Nu tycker jag det är tråkigt att du kapar tråden men kan inte låta bli att svara.

Ja det tycker jag. Däremot tycker jag det är extremt jobbigt med människor som tror att världen snurrar kring deras egna smak och önskemål. Att inte folk kan fatta att alla är olika. Och att folk inte kan respektera det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 13:54:13 följande:
    Nu tycker jag det är tråkigt att du kapar tråden men kan inte låta bli att svara.

Ja det tycker jag. Däremot tycker jag det är extremt jobbigt med människor som tror att världen snurrar kring deras egna smak och önskemål. Att inte folk kan fatta att alla är olika. Och att folk inte kan respektera det.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:40:29 följande:
    Ja vad fasen säger man när man inte har något annat att välja på....det kallas för vita lögner.
    varför blir du så upprörd över andras åsikter. Man har olika smak uppenbarligen! 

Jag tror trenden håller på att vända, kanske inbillar jag mig, men om jag utgår från mig själv så har jag rakat mig sedan tonåren, men nu några år senare så rakar jag mig bara ibland. Ibland ansar jag bara lite för att det inte ska bli för långt, men ibland rakar jag bort allt.

Sambon föredrar inte något rent visuellt, utan tycker att allt är sexigt ;) men har man problem med hår i munnen vid oralsex så kan man väl bara sära på det med fingrarna om ni förstår vad jag menar.

Nu kanske jag lämnar ämnet lite, men själv upplever jag att friktionen eller vad man ska säga blir bättre vid sex om man har lite hår. 
  • Anonym

Det är nästan så man tror att janices profil är kapad, för hon är ofta väldigt sansad och trevlig i andra diskussioner, men här har hon spårat ur fullständigt.

I vissa fall tror jag att det är klokt att vara anonym, så att man kan göra en tyst reträtt när det hela gått överstyr.  Nu kan jag inte låta bli att ha detta i åtanke när jag läser hennes inlägg i andra diskussioner.

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?