• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym (mmhm)
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:18:43 följande:
    Nej det gäller alla! Har sett flera omröstningar ang det och alla har visat på ungefär dom siffrorna!
    Omröstningar här på FamiljeLiv? Du menar sådana som ger SD 30% av röstsiffrorna om det vore val idag?
  • Anonym (jjjj)
    Janice01 skrev 2011-10-27 12:16:55 följande:
    Ni som skiter i att se sexiga ut på musen, skiter ni i tofsar under armar också?
    Japp. Jag rakar ibland, mest på sommaren men annars har jag nog lite hår nästan jämt. Ibland har jag jättelångt hår på benen med. TROTS detta har jag en man som tänder på mig. Kanske han tänder på min självkänsla??? *det du!*

Se sexiga ut på musen....*hahahhaa* Jag skulle ALDRIG vilja att min man rakade pungen, inte han heller.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 12:16:55 följande:
    Ni som skiter i att se sexiga ut på musen, skiter ni i tofsar under armar också?
    Jag ser fantastiskt sexig ut på musen, både enligt min man och tidigare älskare.
  • Anonym (jjjj)
    Millicent skrev 2011-10-27 12:20:25 följande:
    Fast det var ju inte det tråden handlade om... Hur hårig blir man om man inte tar bort det? Inte om det är äckligt eller ej.
    Men visst är det lite tragiskt att TS tror att hans nuvarande flickvän kan ha onormalt mycket hår bara för att hon ser ut som man gör om man inte ansar eller rakar. Det finns nog massor av tjejer och killar som aldrig sett ett naturligt underliv. Det kommer snart att komma tillbaka tror jag.
  • Anonym

Inte för att jag själv är så hårig att det är en bit ner på låren men ja varför skulle det inte vara normalt? Jag har sett många kvinnor med sån hårväxt som du beskriver eller liknande iaf. Då och då ser man det på offentliga badhus och skulle antagligen se ännu fler så håriga damer om dom inte rakade sig så många nu. 

• Anonym (jag med)

Så hårig är jag med, jag har hår, svart hår, 20 cm (minst) ut på låren och i rumpan, det gåräven en bit ut på skinkorna men jag vet inte om det håret är svart för jag ser inte och så tar jag bort.

Min dröm är att få ta bort allt som sitter utanför trosorna via sjukvården då jag inte har råd själv och inte vågar vara naken med en man, tyvärr har jag känslig hud så rakar ajg elelr tar bort med kräm så får jag finnar/bölder även om jag smörjer med antiseptiska medel.
    Ska bara uppbåda tillräckligt med mod att våga gå till läkaren..

Så TS, det finns fler kvinnor som är så håriga som din sambo.

• Anonym (pop)

Ja TS, det är normalt. Jag vet många som ser ut så och det är inget konstigt med det.

• Anonym (pop)
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:18:43 följande:
    Nej det gäller alla! Har sett flera omröstningar ang det och alla har visat på ungefär dom siffrorna!
    Vi brukar ha den där diskussionen du och jag Janice. Varje gång slutar det med att vi konstaterar att 1, omröstningen som gjordes, på ditt initiativ, visade inte alls på några 98-99%. Det är ditt eget hittepå. 2, omröstningar gjorda på familjeliv kan absolut inte tas som statistiskt säkerställda eller seriösa öht. Så kan du inte bara sluta hänvisa till något som inte stämmer och istället börja deala med dina egna issues?
  • Anonym (Rödis)

Hej, kul tråd det här.
    Jag är rödhårig och har ganska tjockt och strävt hår på huvidet. Jag har mycket hår mellan benen, ungefär som du TS beskriver. Men jag ansar ofta då jag trivs bättre med det.
    Jag tycker det är lite opraktiskt med långt hår där, särskilt  vid sex, mens och toalettbesök.
    Jag har även mycket hår på armar och ben. På händerna och fingrarna till och med. (och tårna)
    Tur att det är ljust. Jag tar inte bort det på armarna, då känns det som ödleskinn.

• Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 12:23:28 följande:
    Jag ser fantastiskt sexig ut på musen, både enligt min man och tidigare älskare.
    Ja vad fasen säger man när man inte har något annat att välja på....det kallas för vita lögner.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?