• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym

Nej det låter inte extremt. Det är så vi kvinnor ser ut (de flesta) om vi hade vågat spara it.

• Anonym

Det låter normalt i mina öron. En kille sa en gång till mig att han aldrig förut träffat någon tjej som hade hårväxt även en bit nedanför själva "lårvecket" (på insidan lår). Jag påtalade för honom att han nog helt enkelt bara aldrig sett de tidigare tjejerna icke-ansade där!

• Anonym
    tricky skrev 2011-10-25 21:04:54 följande:
    är hon svensk?
    Ja, men ganska mörk.
  • Anonym
    Anonym (hårig) skrev 2011-10-25 18:19:02 följande:
    Låter som mig då. Jag har jättemycket hår därnere. Tror det är rätt normalt.
    Trivs du med det? Eller rakar du dig? Jag är hur som helst förundrad över alla svaren här. Att det verkar vara normalt med så mycket hår som min sambo. (även om jag faktiskt fortfarande tvivlar då ingen sett hur hårig hon är...)
  • Anonym (nevershave)

En bit ner på låren har kanske inte de flesta mörka hårstrån, men en del har ju det.

I övrigt låter det som normal könsbehåring.

• Modern Man

Generellt är det nog så att mörkhåriga har mer könshårsbeväxning och kraftigare hårstrån än ljushåriga. Individuella skillnader finns givetvis alltid. Själv har jag väldigt kraftiga hårstrån och får stubb efter bara ett par timmar. Jag har sett både ryamattor och mer fjunartad hårväxt på kvinnor. Det är så olika...

• Anonym (ibland orakad)
    Anonym (rakad) skrev 2011-10-25 14:05:29 följande:
    vem vill att killen ska ner och slicka bland hår,nej rakat ska det va Flört
    Vad tror du pekfingret och långfingret är till för?
  • Modern Man

Jag kollade på Wikipedia. Ljushårigas  hårstråns tjocklek kan variera mellan 17 och 51 mikrometer medan svarthårigas kan variera mellan 64 och 100 mikrometer. Det är skillnad på stubb och stubb, alltså!

• Omorfia

Jag är blond på huvudet, armarna och låren. All annan behåring (inkl ögonbryn, underbens-, underlivs- och underarmshår) är svart och grovt. Yay me och stubben

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?