• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym
    Binary skrev 2011-10-25 14:59:21 följande:
    beror nog lite på vad man kallar nedsättande. För min del tycker jag snarare att det där är en omskrivning efterom parterns vaxning allmänt går under namnet "mossrivning" :-P Så det var mer tänkt som en humoristisk eufemism, men som sagt, åt var och en sitt eget
    My bad!

Förmodligen har jag blivit så van vid att det mesta som sägs om naturlig könsbehåring är nedsättande att jag i ditt fall hoppade till konklusioner...
  • Anonym

Jag driver en vaxsalong, där vi även utför brasiliansk vaxning. Och att döma av de kvinnorna jag ser så är de just så håriga som du beskriver att din partner är! Så behåringen är fullt normal, det som är OVANLIGT (men inte onormalt för det) är kanske att man inte ansar alls!

• villhaenliten

Ja, kvinnor med mörk och kraftig behåring generellt (t ex på huvudet) har ofta så kraftig könsbehåring som TS beskriver. Ljusa / blonda kvinnor, har det mer sällan.

Det där med hårväxt är intressant... Jag har träffat MÅNGA män som faktiskt inte gillar helrakat - som föredrar lite hår där nere - men som nog skulle bli rätt "chockade " om de träffade en kvinna som såg ut som en varulv mellan benen Det är ju inte direkt trendigt idag, de flesta brukar ju åtminstone ansa lite. MEN å andra sidan är det rätt coolt att det fortfarande finns riktigt håriga människor som faktiskt inte bryr sig! Mitt i alla denna "anti-hår-hysteri..." 

• Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 16:38:58 följande:
    My bad!

Förmodligen har jag blivit så van vid att det mesta som sägs om naturlig könsbehåring är nedsättande att jag i ditt fall hoppade till konklusioner...
    det är lugna puckar. Ta en drink från mig nästa gång du går ut :-P
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (inte mycke)

Får hår på venusberget, lite grann vid yttre blygdläpparna och några få hårstrån i rumpan. Mitt är dock krulligt när det är långt ;)

• Anonym (hårig)

Låter som mig då. Jag har jättemycket hår därnere. Tror det är rätt normalt.

• Anonym

Lustigt, jag trodde att de flesta kvinnor - i naturellt tillstånd - såg ut som TS:s partner.
    Jag har mig själv som referensram, förmodar jag. Fast jag varierar frisyren.

• Anonym (fibban 70-talet)

Det flesta här är väl för unga för att ha tittat i Fibban eller Lektyr o dyl på 70-talet men då såg i princip alla tjejer ut så. I alla fall på bilderna i de tidninagrna. Borde gå att hitta sånt på nätet för att se hur tjejer såg ut innan denna rakningsvåg drog in och ändrade detta.

• Anonym (mkt)
    Anonym (fibban 70-talet) skrev 2011-10-25 19:14:26 följande:
    Det flesta här är väl för unga för att ha tittat i Fibban eller Lektyr o dyl på 70-talet men då såg i princip alla tjejer ut så. I alla fall på bilderna i de tidninagrna. Borde gå att hitta sånt på nätet för att se hur tjejer såg ut innan denna rakningsvåg drog in och ändrade detta.
    Det skulle vara rätt underbart. Orkar inte googla för jag har inte lust att få upp en massa skit men porr från 70-talet skulle verkligen vara intressant att se.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?