• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym
    Binary skrev 2011-10-25 15:17:10 följande:
    Aj, det kan jag förstå. Men rent krasst kan man se det så här med. Om någon inte gillar dig för att du råkar ha behåringen i behåll, då gillar du troligen inte den personen heller, hoppas jag. Jag menar oavsett åsikter om hårborttagning eller liknande, det är ju inte enbart muffen man är ute efter.... eller har jag fel? :-P
    Jag hoppas att du inte har fel. Ingen har klagat hittills iaf. Men det blir väl vanligare och vanligare med hårlöst och då förväntar väl sig män det i större utsträckning också.
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 15:21:39 följande:
    Jag hoppas att du inte har fel. Ingen har klagat hittills iaf. Men det blir väl vanligare och vanligare med hårlöst och då förväntar väl sig män det i större utsträckning också.
    Hmm, det var länge sedan jag var ute i dating svängen, så du kan nog ha rätt angående det. Jag tror (notera tror där) att jag snarare skulle ha förhoppningen, inte förväntningen och om det skulle visa sig att partnern hade en buske, oh well. Troligen är häcken vältrimmad och inte en snårskog, och att hygienen är bra...tja, why the hell not liksom även om jag redan klargjort vad jag skulle föredra.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Apopan

Hon låter helt normal, om jag går utefter det jag har sett i olika sammanhang. Jag har iaf haft den uppfattningen att en majoritet av världens kvinnor är ungefär så pass håriga. ^^

• Anonym
    Apopan skrev 2011-10-25 15:40:25 följande:
    Hon låter helt normal, om jag går utefter det jag har sett i olika sammanhang. Jag har iaf haft den uppfattningen att en majoritet av världens kvinnor är ungefär så pass håriga. ^^
    Oj, vad bygger du det på? som jag skrev i trådstarten har sambon alltså en mycket stor triangel med supermycket hår. Helt klart lika mycket som jag har mellan benen.
  • Anonym (W)
    Anonym skrev 2011-10-25 15:09:48 följande:
    Det är vad min sambo sagt också. Det är svårt att ta in bara eftersom allt man ser idag, porr, verkliga livet, är nästan hårlöst. Då är det svårt att tro att kvinnor kan vara så håriga. (därav att jag trodde min sambo var extrem).

Du borde kanske börja kolla italiensk porr där finns det många naturliga tjejer.

I alla fall så var jag helt orakad sista månaderna innan förlossning för jag såg inte att skövla skogen.    När min man hjälpte mig innan födseln att faktiskt trimma lite hade jag hår i alla fall 2-3 cm ut på låren. Men det var nog inte så tjockt att man inte såg huden, men jag är ju ljus. 

• Apopan
    Anonym skrev 2011-10-25 15:43:28 följande:
    Oj, vad bygger du det på? som jag skrev i trådstarten har sambon alltså en mycket stor triangel med supermycket hår. Helt klart lika mycket som jag har mellan benen.
    Omklädningsrum och fransk film främst. :)
    Samt att jag föreställer mig att svarthåriga har mer synligt hår, och det är ju övervägande den vanligaste hårfärgen i världen :P
  • Anonym
    Apopan skrev 2011-10-25 15:46:26 följande:
    Omklädningsrum och fransk film främst. :)
    Samt att jag föreställer mig att svarthåriga har mer synligt hår, och det är ju övervägande den vanligaste hårfärgen i världen :P
    Aha, slutledningsförmåga.... Fast ngt överdrivet kanske. Asiater är nog inte så håriga, och inte afrikanskor heller vad jag förstår. Är nog främst europeer och de från mellanöstern som är riktigt håriga. Tvivlar ändå på att särskilt många har så hårig buske som min sambo.. (fast som du säger, i sydeuropa är det säkert vanligare)
  • Apopan
    Anonym skrev 2011-10-25 15:50:50 följande:
    Aha, slutledningsförmåga.... Fast ngt överdrivet kanske. Asiater är nog inte så håriga, och inte afrikanskor heller vad jag förstår. Är nog främst europeer och de från mellanöstern som är riktigt håriga. Tvivlar ändå på att särskilt många har så hårig buske som min sambo.. (fast som du säger, i sydeuropa är det säkert vanligare)
    Ja, det kanske var en överdrift :P

I folktäta Indien där jag varit så hade de flesta lika håriga ben som mig iaf , och jag har hårigare ben än min balkansambo. Men sedan så säger ju inte hårväxten på benen alltid jättemycket om hur mycket hårväxt man har någon annanstans. Kan ju vara väldigt olika fördelat.

Tror inte att man måste vara "hårigare" för att uppfattas som "hårig"  Har ju lite med hur mycket det syns att göra också. Därav att många med mörkt hår uppfattas som hårigare än andra.

Tycker dock detta är lite intressant. Jag har nämligen råkat ut för att vuxna män och barn inte ens vet om att kvinnor har hår på kroppen i vanliga fall. Så det är lite kul att se hur olika uppfattningar folk har i den här frågan också ^^
  • Trashie

Ja det är normalt. Be henne att klippa ner håret kanske så att det är kort? Då slipper hon problemen av rakning och det blir mindre hår för dej om du inte gillar det. Samt att det är snyggt :)

• Anonym
    Apopan skrev 2011-10-25 16:07:03 följande:
    Ja, det kanske var en överdrift :P

I folktäta Indien där jag varit så hade de flesta lika håriga ben som mig iaf , och jag har hårigare ben än min balkansambo. Men sedan så säger ju inte hårväxten på benen alltid jättemycket om hur mycket hårväxt man har någon annanstans. Kan ju vara väldigt olika fördelat.

Tror inte att man måste vara "hårigare" för att uppfattas som "hårig"  Har ju lite med hur mycket det syns att göra också. Därav att många med mörkt hår uppfattas som hårigare än andra.

Tycker dock detta är lite intressant. Jag har nämligen råkat ut för att vuxna män och barn inte ens vet om att kvinnor har hår på kroppen i vanliga fall. Så det är lite kul att se hur olika uppfattningar folk har i den här frågan också ^^
    OK, men jo, min sambo har håriga ben också. Som mig ungefär, även om hon faktiskt brukar raka dem på sommaren. Så det finns nog ett samband mellan håriga ben och hårig fitta. Visst är det som du säger, att man som man idag inte riktigt vet hur håriga kvinnor egentligen är.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?