• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym (jjjj)
    Anonym skrev 2011-10-27 10:25:07 följande:
    Nja, nu menar jag inte att binda ner henne och raka men så jag gör här hemma, eftersom tösen inte orkar raka sig själv så gör jag det åt henne.
    Så slipper jag ha sex med nått som liknar en orangutang
    Blir en del av förspelet hehe

ja det är ju bättre att se ut som ett barn i underlivet!!!med tanke på att du kallar henne tösen också...hmm
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 10:25:07 följande:
    Nja, nu menar jag inte att binda ner henne och raka men så jag gör här hemma, eftersom tösen inte orkar raka sig själv så gör jag det åt henne.
    Så slipper jag ha sex med nått som liknar en orangutang
    Blir en del av förspelet hehe
    Tja, men vad gör det om en kvinna som ser ut som en orangutang har sex med en man som beter sig som en grobian?
  • Janice01

Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Ger hon tusan i att raka sej under armarna med?

• Millicent
    Janice01 skrev 2011-10-27 10:48:49 följande:
    Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Fast frågan här var väl inte om det var normalt att vara så orakad utan om hur mycket hår kvinnor har egentligen om de inte tar bort något. Om du låter ditt växa i en månad, skulle du då ha hår i ljumskar, runt anus och strån på insidan av låren är ju frågan.... Ja fast inte just du då utan hur många har det egentligen om vax, rakhyvlar etc försvann i några månader.
  • Janice01
    Millicent skrev 2011-10-27 10:52:28 följande:
    Fast frågan här var väl inte om det var normalt att vara så orakad utan om hur mycket hår kvinnor har egentligen om de inte tar bort något. Om du låter ditt växa i en månad, skulle du då ha hår i ljumskar, runt anus och strån på insidan av låren är ju frågan.... Ja fast inte just du då utan hur många har det egentligen om vax, rakhyvlar etc försvann i några månader.
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
  • Anonym (Ja!)
    Janice01 skrev 2011-10-27 10:48:49 följande:
    Varför skulle man inte låta bli att raka sig om man inte vill, både på underlivet och under armarna? Det är inte ohygieniskt på något sätt om man sköter daglig hygien som de flesta ju gör. Tvärtom blir det mindre svettigt när man har en luftkudde i form av lite hår.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:02:17 följande:
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
    Varför börjar alltid såna här trådar handla om vad som man anser vara fräscht eller inte? Den här tråden handlar inte om det! Var snäll och sluta kräkas upp dina åsikter om könsbehåring i trådar där de inte hör hemma.

Och eftersom jag är man så kan jag informera om att det går alldeles utmärkt att slicka en kvinna som är rejält vildvuxen, och jag har inte heller några som helst problem med det.
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 11:10:55 följande:
    Varför börjar alltid såna här trådar handla om vad som man anser vara fräscht eller inte? Den här tråden handlar inte om det! Var snäll och sluta kräkas upp dina åsikter om könsbehåring i trådar där de inte hör hemma.

Och eftersom jag är man så kan jag informera om att det går alldeles utmärkt att slicka en kvinna som är rejält vildvuxen, och jag har inte heller några som helst problem med det.
    Tja, nu tycker ju ca 98-99% av alla killar att rakat eller ansat är att föredra. Ungefär lika måmga som vill ha rena och väldoftande tjejer.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:14:16 följande:
    Tja, nu tycker ju ca 98-99% av alla killar att rakat eller ansat är att föredra. Ungefär lika måmga som vill ha rena och väldoftande tjejer.
    Vad är det som du har så svårt att fatta?!! Den här tråden handlar inte om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Ja!)
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:14:16 följande:
    98-99% av din personliga erfarenhet med killar menar du? Eftersom långt ifrån alla killar föredrar rakat. Det beror på vilka sorts människor man umgås med. Själv föredrar jag att umgås med intelligenta människor snarare än ytliga.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?