• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym (lite hår)
    Modern Man skrev 2011-10-26 14:55:10 följande:
    Jamen, män är ju generellt hårigare än kvinnor...
    Ja på kroppen ja, men jag har inte direkt märkt någon skillnad när det gäller underliv.  
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-26 14:23:35 följande:
    Varför skulle det då var onormalt för henne men normalt för dig?? Patetiskt.
    Du behöver inte vara otrevlig. Om du läser tråden ser du att jag inte har något emot hennes hårighet, jag bara undrar om det är vanligt att kvinnor har så håriga underliv.
  • Anonym
    Anonym (USCH) skrev 2011-10-26 14:24:24 följande:
    Låter disgusting !! Guld i mun
    Det är det inte.
  • Millicent
    Anonym skrev 2011-10-25 17:37:54 följande:
    Jag driver en vaxsalong, där vi även utför brasiliansk vaxning. Och att döma av de kvinnorna jag ser så är de just så håriga som du beskriver att din partner är! Så behåringen är fullt normal, det som är OVANLIGT (men inte onormalt för det) är kanske att man inte ansar alls!
    Det här svaret var ju intressant. De som haft många kvinnor som sexpartners kan ju ha en skev bild just pga ansning och vaxning mm. Den som jobbar med att ta bort hår får ju se många kvinnor och dessutom kvinnor som de är skapta, med håret utväxt.
  • Anonym
    Millicent skrev 2011-10-26 11:32:32 följande:
    Eftersom det är så vanligt att det uppfattas som äckligt eller okvinnligt med mycket hår tror jag att den som fällde kommentaren utgick ifrån att du är äcklad av din frus hår och önskar att hon hade mindre, helt av sig själv dvs var mer konstgjort kvinnlig fast på naturlig väg. Och då fick du en liten känga. Men jag kan ha fel. Spekulerar bara.

Tack för tråden, en av de mer intressanta könshårstrådarna eftersom den belyser hur kvinnor faktiskt ser ut på riktigt. Andra könshårstrådar handlar oftast om för eller emot och det verkar ju på inläggen här som att

1) så här håriga är många egentligen
    2)det är inte känt att kvinnor är det vilket medför att både kvinnor och män har helt orealistiska förväntningar på hur det ser ut, bör se ut och hur lätt det är att vara hårlös/välansad.
    Rolig att du uppskattar tråden! Jag tror du har helt rätt i dina analyser...
  • Anonym
    Millicent skrev 2011-10-26 21:11:34 följande:
    Det här svaret var ju intressant. De som haft många kvinnor som sexpartners kan ju ha en skev bild just pga ansning och vaxning mm. Den som jobbar med att ta bort hår får ju se många kvinnor och dessutom kvinnor som de är skapta, med håret utväxt.
    Precis, innan jag träffade min sambo hade man ju inte sett något liknande, förutom möjligtvis någon enstaka gång. Däremot rakade underliv med kraftig stubb ibland...
  • Sven Erik Johansson

Sedan kan det ju ligga ett visst värde i att inte ha sett så många-dvs om samlivet(inte bara sexuellt förståss) har fungerat så bra att inte så många partnerbyten skett, vare sig den andre har mer eller mindre hår.

• Anonym

Lös problemet med att "hjälpa" henne på traven, vill hon själv inte raka sig så raka henne

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 09:34:47 följande:
    Lös problemet med att "hjälpa" henne på traven, vill hon själv inte raka sig så raka henne
    Vilket problem?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 09:39:19 följande:
    Vilket problem?
    djungelproblemet 

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?