Anonym skrev 2011-10-25 14:22:55 följande:
Väldigt intressant. Faktum är, (antagligen därför jag är så intresserad), att jag faktiskt tycker det är sexigt. Men samtidigt förundrad över hur hon kan vara så hårig. Man ser ju inte så många orakade fittor någonstans. Man har ju liksom också fått lära sig att det ska vara rakat så har blivit lite fundersam över mig själv som tycker att det är fint...
Var inte fundersam utan istället stolt över både dig själv och din sambo som båda vågar gå utanför "normen"! Jag tror och tycker att det behövs flera som kan, vill och vågar stå för att människor ska tillåtas att vara sig själva och inte falla för att vara "som alla andra".
Det är ju inte så kul att bli kallad "äcklig" av nån fjunig blondin som drar ett snabbt tag med hyveln en gång i veckan men som inte har den blekaste aning om vad som krävs av mig, svarthårig och med kraftig hårväxt, för att hålla mig ohårig så att folk ska slippa tycka att jag är "ofräsch" liksom...
Tack och lov så har jag en man som, liksom du med din sambo, tycker om mig för den jag är :)