• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym (51an)

Önskar jag hade mer hår. Har inte mycket buske att skryta med. En gles tofs fram och bara några strån vid blygdläpparna.

• Sven Erik Johansson
    Anonym (51an) skrev 2013-07-06 10:19:51 följande:
    Önskar jag hade mer hår. Har inte mycket buske att skryta med. En gles tofs fram och bara några strån vid blygdläpparna.

Det är normalt att det är olika. Arvsanlagen varierar på det området liksom på andra. En del har mer och andra mindre behåring.
  • marjon11
    Van Ness skrev 2013-07-02 21:26:34 följande:
    En tät buske är oerhört sexigt. 

Så sant
  • Anonym (JK)
    NormaJean skrev 2013-07-04 15:01:02 följande:

Gå in bland mina bilder, tyck gärna till om du gillar den? ;)

Jösses ---
  • Anonym (gles)

Har själv glest och ljust men spritt några cm ner på insida lår och bak runt anus.

Blir nyfiken när jag läser i tråden att det är ovanligt att se vildvuxna kroppar i omklädningsrum och liknande. Är det alltså vanligt att se rakat? Jag har inte varit på badhus på över tio år. Såg då aldrig rakade då tidigare. Tror jag skulle bli generad om jag duschade med en rakad.

• johndoe1971
    Anonym (gles) skrev 2013-08-05 15:57:11 följande:
    Har själv glest och ljust men spritt några cm ner på insida lår och bak runt anus.

Blir nyfiken när jag läser i tråden att det är ovanligt att se vildvuxna kroppar i omklädningsrum och liknande. Är det alltså vanligt att se rakat? Jag har inte varit på badhus på över tio år. Såg då aldrig rakade då tidigare. Tror jag skulle bli generad om jag duschade med en rakad.
    Klart du ska fortsätta att vara orakad! :)
  • HäckHäxan
    Anonym (51an) skrev 2013-07-06 10:19:51 följande:
    Känner lite som dig. Hade gärna kunnat få en sån där fantastisk buske. Men det får jag inte så jag väljer att raka bort det mesta för det ser så jävla fult ut!
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • NormaJean

Fult och fult, inget på oss kvinnor är väl fult?! ;)
    Jag hoppar rakningen, men kan se till att det inte sticker ut(förmycket)om jag ska gå och simma :)

/Nina

• Kattpappa08
    NormaJean skrev 2013-07-04 15:01:02 följande:

Gå in bland mina bilder, tyck gärna till om du gillar den? ;)

Så där ska den se ut...helt i min smak Glad
  • HäckHäxan
    NormaJean skrev 2014-02-20 14:51:33 följande:
    Fult och fult, inget på oss kvinnor är väl fult?! ;)
    Jag hoppar rakningen, men kan se till att det inte sticker ut(förmycket)om jag ska gå och simma :)

/Nina
    Allt är väl relativt. Har inget emot hur andra ser ut. Men måste ju iaf ha rätten att döma mitt eget utseende Och jag tycker helt enkelt att det är fult på mig då

Varför är det viktigt att det inte syns så mycket när du skall simma? *nyfiken*
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?