• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym (helrakad_kille)

Hmm, lite för mycket hår för min smak NormaJean. Modigt att lägga ut bilderna.
    Har lite svårt för att förstå trenden? Är det av bekvämlighetsskäl du sparar håret eller tycker du verkligen att det ser fräschare ut än ansat/rakat?

Nyfiken

• Anonym (Claudia)

Egentligen spelar det ingen roll om jag personligen tycker att det rent estetiskt ser snyggare ut med eller utan hår.. Rakar jag helt så blir det stubbigt efter en dag, rakfinnar, svampinfektion kommer som brev på posten.. Och det är inte snyggt eller skönt. Ansar och trimmar min buske och kan glatt ha sex varje dag om jag vill för jag slipper problemen som kommer med rakning (för mig då).

• Anonym (!)
    NormaJean skrev 2014-02-20 14:51:33 följande:
    Fult och fult, inget på oss kvinnor är väl fult?! ;)
    Jag hoppar rakningen, men kan se till att det inte sticker ut(förmycket)om jag ska gå och simma :)

/Nina
    Jag kollade och det var fint! Men behåringen är ganska sparsam om man jämför med min sambos...
  • Göteborg66

Det är ju normalt med 4-5 dm skägg på en man också, vill ni ha oss så?

Jag ska ge dig ett tips Claudia.
    Du skall raka medhårs varje gång du duschar! Då slipper du finnarna och kli.
    Håller med om att om du har stora problem med irritation då känns det ju hopplöst.

När jag rakade mothårs, så fick jag inflammerade hårsäckar direkt.
    Nu finns det inte en röd prick så långt ögat når.:)

Raka på bara :)

• HäckHäxan
    Göteborg66 skrev 2014-02-21 11:48:05 följande:
    Det är ju normalt med 4-5 dm skägg på en man också, vill ni ha oss så?
    Om jag älskade snubben så absolut. Tycker dessutom att kombon långt hår och skägg på en man kan vara helt fantastiskt läckert.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Claudia)

Tack för tipset, har hört det förr, men då ser d inte hårlöst ut för fem öre på mig.. Ser bara stubbigt ut. Har svart ganska grovt könshår.

• Severus

Låter inte så där vidare trevligt TS....
    Även om jag kunde, biologiskt, se ut som en furburger så skulle jag aldrig låta det gå så långt

Piece of cake to get rid of a piece of shit...

Claudia, har du testat en riktig rakhyvel?, typ safety razor. Alltså en hyvel med riktigt rakblad.
    Dessa ger helt annat resultat än en Ladyshave. För att en flerbladshyvel ska fungera måste ju i princip vara rakad . Den sätter ju igen direkt och är inte i samma universum i skärpa.

Den gäller ju givetvis er andra oxå som har problem med rakning.

• Anonym (Äckligt)

Ohygieniskt är det! Framförallt vid blygdläpparna och ljumskarna. För att inte tala om vid röven! Äckligt! Det samlar ju vätskor och skit. Framförallt vid mens! Då borde det vara lag på rakning kring blygdisarna om man inte bara använder tampong! Usch och fyyyyy! *ryser*

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?