• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

• Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 14:08:29 följande:
    Det är nästan så man tror att janices profil är kapad, för hon är ofta väldigt sansad och trevlig i andra diskussioner, men här har hon spårat ur fullständigt.

I vissa fall tror jag att det är klokt att vara anonym, så att man kan göra en tyst reträtt när det hela gått överstyr.  Nu kan jag inte låta bli att ha detta i åtanke när jag läser hennes inlägg i andra diskussioner.
    Nu vet inte jag hon brukar skriva, men en tanke jag får är att hon kanske har tagit bort allt sitt hår permanent och är extra känslig för alla diskussioner som handlar om orakat. Att hon är rädd för att folk ska börja gilla hår igen.
  • Janice01

Lämnar tråden med en anmälan på den person som tycker jag har huvet fillt med spån, hoppas din varning leder till att du inte kan vara feg-anonym längre!

• Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 14:41:12 följande:
    Lämnar tråden med en anmälan på den person som tycker jag har huvet fillt med spån, hoppas din varning leder till att du inte kan vara feg-anonym längre!
    Ledsen om någon har sårat dig här i tråden. Men det var inte den personen som kom in och började håna och vara otrevlig.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 14:41:12 följande:
    Jag skrev om huvudet fullt med spån i största allmänhet, det var inte riktat åt någon särskild?
    Anonym skrev 2011-10-27 14:08:29 följande:
    I vissa fall tror jag att det är klokt att vara anonym, så att man kan göra en tyst reträtt när det hela gått överstyr.  Nu kan jag inte låta bli att ha detta i åtanke när jag läser hennes inlägg i andra diskussioner.
    Jag har tyvärr sett Janice härja runt såhär i andra trådar också
  • Millicent
    Anonym (jjjj) skrev 2011-10-27 12:24:38 följande:
    Men visst är det lite tragiskt att TS tror att hans nuvarande flickvän kan ha onormalt mycket hår bara för att hon ser ut som man gör om man inte ansar eller rakar. Det finns nog massor av tjejer och killar som aldrig sett ett naturligt underliv. Det kommer snart att komma tillbaka tror jag.
    Ja, det är lite tragiskt. Inget ont menat mot dig TS utan mer att fenomenet som sådant är tragiskt.
  • Anonym (Också hårig :P)

Trodde faktiskt att jag var onormalt hårig men när man läser svaren så verkar det vara vanligt =)
    Sett att vissa anser det ofräscht med buske, jag måste säga tvärtom..
    Läste för några år sedan en artikel om just behåring, rakade mig innan helt och hållet, men iaf så läste jag i artikeln att könshåret bidrar till en "luftspalt" mellan trosa och underliv, vilket skulle bidra till ett gladare underliv. Luft e ju alltid bra tänkte jag och odlade :P
    Jag upplevde efter det bättre "hygien", mindre flytningar och känner mig än idag fräschare med det.
    Självklart ansas det, så helt vildvuxet är det inte..

• Anonym (brunett)

Jag tror inte man ska utgå ifrån att det är vanligare att de flesta kvinnor rakar sig, det kan vara så att de flesta singlar rakar sig eftersom de inte har någon fast partner, när man har en fast partner så tror jag att man lättare blir "bekväm".

En gång i tiden så rakade jag mitt underliv några gånger, mest för att prova, inte själva triangeln men på blygläpparna och min sambo tyckte det var dumt av mig, han ville inte ha sex med någon som såg ut som en flicka i underlivet. När det växte ut blev det såklart stubb, inte gott. Nu har jag fullt upp med att raka mina ben, armhålor, bikinilinjen(ibland) samt ta en runda med pincetten var och varannan dag eftersom jag har PCO-S, skulle inte ha orken att ansa där nere också, har helt enkelt inte tid och min sambo har inget emot att jag är hårig där nere bara jag rakar mig under armarna säger han, och självklart bikinilinjen när jag har baddräkt. 

TS; din tjej är helt normal, hur gammal är hon föresten?   

• onward

Jag polade med en tjej som var sådär riktigt hårig...Hårstråna var så långa att det hängde ner och bred var busken också!  Jag har stora händer men inte en chans att dölja busken med min hand!   Så nog finns det håriga kvinnor..svensk var hon också!   Kan även tala om att det var helläckert så nu vet ni det också

• Hair48

Underbart med naturliga kvinnor och  som inte hakat på porrfilmshysterin med att man måste vara rakad..

• Anonym (Va glad)
    Anonym skrev 2011-10-25 13:32:24 följande:
    Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

Tycker du ska vara glad som har en tät och mörk buske, tycker det är otroligt sexigt!!:)
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?