• septum

Pergotime uttaget idag..

3villbli4: Det blev ingen tvillingdröm inatt. Jag spar nog på den lite...Flört

• septum

3villbli4: Skoja inte... Snacka om att väcka moderskänslorna....Skrattande Undra vad illamåendet ligger i??? Är det hormonerna av medicineringen? Lite tidigt för grav-illamående eller... Men jag hoppas naturligtvis att drömmen stämmer och att det blir en kanon julklapp till er.

• septum

God Jul på er alla kämparglada tjejer.. Hoppas ni får en kanon dag med mycket paket..

Jag har en extra tanke till alla som tänker testa idag. Håller mina tummar allt vad jag kan. Vad skulle kunna vara en bättre julklapp än ett plus.....

minaz: Jag fick också en kraftigare blödning men har jag förstått det rätt så är det för att medicinen ska hjälpa till att bygga upp en kraftigare slemhinna inne i livmodern bla.

• septum

Jag har inte testat. Jag har BIM i morgon och har inga känningar heller åt endera hållet. Jag väntar mig att mensen ska dyka upp i morgon men hoppas naturligtvis motsatsen. Skulle den mot all förmodan inte dyka upp i morgon väntar jag nog någon dag i alla fall. Jag har ju inget val än att vänta då jag inte har några tester hemma... Skrattande Det är nog lite svårt att hitta det på juldagen...

• septum
    {#emotions_dlg.flower} BIM November
    hanibanani - ÄL 9-10/11 17-18e cykeldagen, blodprov 17/11, BIM ca 21/11, 1 petargokuren (enkeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM December
    che71 - i väntan på mens, vet ej när jag kan påbörja Pergotime igen (för många blåsor på VUL på första!)
    Bubbibalubbi - ÄL 20/11, 12:e cykeldagen, BIM 3/11, 25 dagars cykel, 1:a pergokuren (enkeldos)
    Lovva - ÄL (beräknad) 10-11/12, BIM ca 24/12. Första pergoturen (enkeldos)
    Septum - ÄL (beräknad) 12-13/12, 17-18 cykeldagen,  BIM ca 25/12, 2 pergokuren (enkeldos)
    3villbli4 - ÄL 11-12/12, BIM ca 25/12, Första pergokuren (halvdos)
    Alyssa- ÄL (beräknad) 11-13/12, BIM ca 26/12 Första pergokuren (enkeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM Januari
    Pineapple - ÄL 27/12, BIM 10/1, ej påbörjad Pergo än, men förhoppningsvis i jan (enkeldos)
    Pimme - ÄL 27/12. BIM 10/1. 3e pergokuren (dubbeldos).

Gravid Gravida (BF lista)
    Glossip- 2 pergokuren (dubbeldos), BF
  • septum

beklagar che71...
    3villbli4: Jag kände lika. Hoppas du slipper..

• septum

3villbli4: Ingen mens men dock bruna flytningar så det är lika här.. Det är nog kört. Rynkar på näsan

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..