Pergotime uttaget idag..
3villbli4: Det blev ingen tvillingdröm inatt. Jag spar nog på den lite...
3villbli4: Det blev ingen tvillingdröm inatt. Jag spar nog på den lite...
3villbli4: Skoja inte... Snacka om att väcka moderskänslorna.... Undra vad illamåendet ligger i??? Är det hormonerna av medicineringen? Lite tidigt för grav-illamående eller... Men jag hoppas naturligtvis att drömmen stämmer och att det blir en kanon julklapp till er.
God Jul på er alla kämparglada tjejer.. Hoppas ni får en kanon dag med mycket paket..
Jag har en extra tanke till alla som tänker testa idag. Håller mina tummar allt vad jag kan. Vad skulle kunna vara en bättre julklapp än ett plus.....
minaz: Jag fick också en kraftigare blödning men har jag förstått det rätt så är det för att medicinen ska hjälpa till att bygga upp en kraftigare slemhinna inne i livmodern bla.
Är det någon av tjejerna som har testat??
Jag har inte testat. Jag har BIM i morgon och har inga känningar heller åt endera hållet. Jag väntar mig att mensen ska dyka upp i morgon men hoppas naturligtvis motsatsen. Skulle den mot all förmodan inte dyka upp i morgon väntar jag nog någon dag i alla fall. Jag har ju inget val än att vänta då jag inte har några tester hemma... Det är nog lite svårt att hitta det på juldagen...
Beklagar mensen Lovva..
hanibanani var tog du vägen???
beklagar che71...
3villbli4: Jag kände lika. Hoppas du slipper..
3villbli4: Ingen mens men dock bruna flytningar så det är lika här.. Det är nog kört.