• septum

Pergotime uttaget idag..

Usch nu känner jag mig skitbesviken just nu..

• septum

Mensen är inte riktigt igång. Jag har inte ens börjat blöda riktigt. Lite bruna flytningar plus lite rosa på papperet tidigare och då är det kört. Ingen ide att hålla hoppet uppe...

3villbli4: Hoppas också att din mens håller sig borta. Plussa på nu tjejen och håll hoppet uppe för oss andra.

Just idag känner jag som om "Är det verkligen värt alla hormoner och ett  måendet som åker berg och dalbana. Hoppet som växer enormt för att sedan falla magplask. Blä för den skiten."

Nya tag.

• septum

Nej, ingen mens men dock bruna flytningar emellanåt vilket betyder att det bara är att vänta... För dig då 3villbli4.

• septum

Känner lika. Men kom då istället. Hoppet tänds om bara för sekunder emellanåt annars. Jobbigt. Ska det vara så börja då. Ska ringa Apoteket för att se om det finns Pergo hemma eller om man måste beställa. Annars blir det väl att starta på nyårsafton av alla dagar....

• septum

Håller verkligen med. Hoppas det är ett riktigt plus 3villbli4.

• septum

3villbli4. Vilken dag i cykeln är du i idag? Jag är på 32. Tänkte i och med att vi hade BIM på samma dag. Förra gången fick jag mensen på dag 31. Men 31-32 dagar sade mitt gyn. Så än räknar jag inte med att jag gått över tiden.
    Jag har alltså inte fått mensen än. Men hade lite känningar i magen i morse. Så väntar fortfarande..Rynkar på näsan

Jag pratade just med Apoteket och bokade Pergotime tills i morgon.

• septum

Just det...aha då förstår jag. Jag gör ju inte vul. Jag gissar att jag hade äl på dag 18 så då ska mensen komma idag.

• septum

Just nu kan jag erkänna att jag känner mig jävligt irriterad. Det är förjävla drygt att bara vänta. Trots allt mot min vilja tänds hoppet ett antal gånger per dag. Tänk om man missat något symtom och så går man och känner efter för att i nästa sekund idiotförklara sig själv för att man gör så. F-n o skit..

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..