• septum

Pergotime uttaget idag..

Gud vi har hållit på med bebisverkstaden sedan början av 2004. Men vi har en underbar dotter emellan och två missfall var av ett var så sent så jag fick föda fram våran döda son. Man börjar bli rätt slut och tappa orken. Det här är det sista vi försöker med annars lägger vi ner.
    Jag ska bara ta blodprov på dag 25 för att se att det skett ägglossning över huvudtaget, annars höjer de dosen.

• septum

Nej det är första gången med Pergotime.
    Vi har gjort IVF förut. Men lustigt nog är vår dotter en spontan graviditet.

• septum

I morgon är det dax för första tabletten... Hur går det för er tjejer?

• septum

Oj då låter inte roligt.
    Än känner jag inget Skrattande, men kanske vänta någon dag..Skrattande

• septum

Hallå tjejer..
    Hur känner ni er? Jag är sjukt hungrig, törstig och trött. Förutom att jag känner av laktosen väldigt mycket tycker jag att det går bra.

• septum

Glossip: Klart vi håller tummarna.. Det är nog normalt att känna så som du känner. Jag har själv gjort det flertalet gånger med alla turer som vi gjort.
    Vi ska inte köra med äl-tester, tack och lov för det, vi har istället fått samlagsschema från gyn. Efter alla år med äl-tester känns det som semester att slippa dem.

• septum

Ja typ Skrattande. De talade om vikten att inte fuska med dagarna man skulle ha samlag för att man fick bara 5 kurer, max 6. Så de har väl någont slags preliminär-äl för de som äter Pergo. Jag frågasatte just det i och med att kvinnors cykler kan ju se ut i princip hur som helst. Men i och med att jag först fått Primolut för att ordna upp mensen och sedan gått på Pergo så menar de att det var dag 17-18 som äl brukar ske. Men man skulle börja några dagar innan och köra några dagar över.

• septum

Blodprov dag 25. Men vi tänkte vi skulle börja vår verkstad dag 10-20. Då måste man väl täckt det mesta.... eller...Skrattande

• septum

Blodprovet visar om du ägglossat över huvudtaget. Det är inte alltid så säkert om man gör det. Detta är min första gång med Pergo så det ska bli intressant och se vad som händer....

• septum

Sista tabletten tagen.. Nu börjar bebisverkstaden på riktigt..Flört I det stora hela tycker jag inte att jag känt av några speciella biverkningar...

Ni då tjejer? Hur går det?

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..